از سراسر وب

دومین شهر بزرگ و معنوی ایران ، مشهد در شمال شرقی استان خراسان است. یک شهر ترانزیت با اهمیت تاریخی در امتداد جاده ابریشم . مشهد به معنای «محل شهادت» است ، مقبره امام رضا ، امام هشتم شیعه در آن  قرار دارد. مشهد  به عنوان شرقی ترین شهرهای بزرگ ایران ، مرکزی برای تجارت با کشورهایی است که از مرز ایران با شرق هم مرز هستند. مشهد بعد از پایتخت ، دومین جمعیت بزرگ ایران را دارد. گردشگران و زائران زیادی از سراسر ایران، عراق و افغانستان به این مکان سفر می کنند.

 مشهد در دره ای بین دو رشته کوه ، دره رودخانه کَشَف قرار دارد. مانند بسیاری از شهرها که در دره های بین قاره ای واقع شده اند ، دسترسی به سفره های آب زیرزمینی از طریق یک سری کانال (قنات) که به سمت پایین در دامنه کوه ها حفر شده است وجود دارد. این کلانشهر در معرض زلزله قرار دارد و فعالیت لرزه نگاری در مناطق دور افتاده است.

از جمله مکان های گردشگری این شهر پارک ملت، پارک وکیل آباد، شاندیز، طرقبه، چالیدره، مقبره فردوسی، موزه نادری، موزه نان، پارک علمی استاد بازیما، پارک ملی باغ، کوه سنگی و … می باشد.

شاید فرصت کمی برای گردش در مشهد داشته باشید و بپرسید که مشهد صبحانه کجا بریم ؟ در اینجا چند رستوران برای دیدن و صرف صبحانه را لیست کرده ایم.

رستوران کافه تراس

ماکارونی با سس آلفردو خوبی دارد. به گزارش ایده آل مگ این مکان دارای یک فضای داخلی و تراس بزرگ است که بسیار چشمگیر است. برخورد با میهمانان خوب و مودبانه می باشد. علیرغم داشتن آسانسور ، قبل از بالارفتن ، باید چند پله بالا بروید و برای ویلچر و کالسکه کمی دردسرساز می شود.

 

 

 

رستوران ضیافت هتل قصر طلائی مشهد

رستوران ضیافت هتل قصر طلائی مشهد یکی از رستوران‌های لاکچری مشهد است که با نیروهای انسانی تعلیم دیده و باتجربه آماده خدمت رسانی به مشتریان است. منویی خوشمزه دارد که برای وعده صبحانه طراحی شده است .

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا (ع)، میدان بسیج

 

رستوران هتل درویشی مشهد 

در رستوران هتل درویش مشهد میتوانید برای صرف صبحانه نیز بروید. این رستوران دارای منویی متنوع از غذاهای مناسب است که برای تمام سلیقه‌ها طراحی شده است. کادری مجرب و با تجربه آماده خدمت رسانی به زائران می باشند.

صبحانه آن  شامل انواع مربا، تنقلات، نان و شیرینی و همچنین انواع غذاهای سرد و گرم، با کیفیتی مطلوب، به همراه چشم اندازی دل نشین است.

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا (ع)، بین امام رضا ۲۴ و ۲۶

رستوران نارمک 

رستوران نارمک یکی از باسابقه‌ترین رستوران‌های مشهد است. رستوران نارمک سابقه‌ای ۳۵ ساله دارد. این رستوران منویی از انواع غذاهای متنوع و پر طرفدار دارد و بهترین انتخاب‌ برای صبحانه است.

از جمله غذاهای منوی صبحانه عبارتند از: ژامبون، کوکتل، مربا، لبنیات، کیک، کوکو و خوراک سوسیس که با بهترین مواد با قیمتی مناسب برای مشتریان سرو می‌شود.

آدرس: مشهد، خیابان احمد آباد، روبروی هتل هما

 

رستوران هتل آبان

رستوران هتل آبان به دور از هرگونه آلودگی صوتی، هوا و ترافیک است. این رستوران محیطی آرام و کلاسیک به همراه چشم اندازی کم نظیر در شهر مشهد دارد.

رستوران آبان در فضایی سرسبز و خوش آب و‌هوا در تمام ایام سال هست. این رستوران با داشتن دو محیط سرپوشیده و باز میتواند محیطی مناسب برای یک صبحانه دل انگیز و صبحی زیبا باشد.

آدرس: مشهد، بلوار پیروزی ۶۲، مقابل پیروزی ۵۵

کافه بیکری نانو

 

مشهد یکی از شهرهای سیاحتی و زیارتی است که سالانه تعداد زیادی زائر به آن سفر می کنند از کافه‌ها و هتل‌های مجلل و بزرگی برخوردار است. یکی از کافه‌های شیک آن می‌توان به کافه بیکری نانو اشاره کرد. این کافه دارای دو محیط سرپوشیده و بسته است که می توانید در روزهای بهاری و تابستانی از هوایی دلپذیر بهره‌مند شوید.

کافه بیکری نانو دارای محیطی آرامش بخش برای ملاقات های دوستانه و خانوادگی است. این مکان مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است. در این کافه انواع غذا‌ها و نوشیدنی‌ها فراهم است و مناسب با هر سلیقه ای می باشد.

آدرس: مشهد، احمدآباد، بین ابوذر غفاری ۱۰ . ۱۱

کافه لئون

کافه لئون چشم اندازی زیبا و دکوراسیونی کم نظیر دارد که همراه با آرامش می باشد. این کافه منویی باز از انواع قهوه‌ها، نوشیدنی‌ها و غذاها فراهم کرده است تا صبحانه خوش طعم را در محیطی کلاسیک تجربه کنید.

آدرس: مشهد، مجتمع آبادگران، کاوه ۳۸

به این آهنگ چه امتیازی می دهید؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. شمارش آرا: 0

اولین نفری باشید که به این آهنگ امتیاز می دهید.

نظرات
پی ام 30 موزیک
[ads_footer]