از سراسر وب

پاناسونیک طیف وسیعی از سیستم تلفن را ارائه می دهد که شامل سیستم های تلفن آنالوگ و دیجیتال است. شرکت ایده آل گستر در سال 1382با شماره ثبت 295974 نمایندگی محصولات پاناسونیک در ایران را برعهده گرفته است. شرکت ایده آل گستر، نصب و راه اندازی انواع مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای مختلف را انجام می دهد.

تلفن های دیجیتال سانترال پاناسونیک این امکان را به مشاغل می دهد تا بهره وری را افزایش دهند. از جمله محصولات تلفن های سانترال پاناسونیک سری DT، تلفن KX-DT543 ، تلفن سانترال KX-DT546 و تلفن پاناسونیک مدل KX-DT346 می باشند. این محصولات تلفن پاناسونیک، دارای دکمه های بزرگ و صفحه نمایش با نور پس زمینه است. به علاوه ، ویژگی هایی چون کلیدهای قابل برنامه ریزی، بلندگوی فول دوپلکس، پورت EHS ، هدست و … را دارا می باشند. محصولات تلفن سری DT، یک رابط کاربری ساده دارند، هر کسی که با گوشی در تعامل است ، براحتی می تواند از این محصولات سری DT پاناسونیک استفاده کند.

سیستم های ارتباطی زیادی در بازار وجود دارد که برای کاربران مناسب است ، بنابراین مهم است که در این زمینه تحقیق کرده و محصولی متناسب با نیازهای خود پیدا کنید. سیستم تلفن، بسیاری از ویژگی ها و عملکردها را شامل می شود. بنابراین مهم است که یک سیستم تلفنی را انتخاب کنید که متناسب با نیاز شرکت باشد. در این مقاله سعی کرده ایم تا ویژگی های سه محصول سری DT را مقایسه کرده و مزایای آن ها را ذکر کنیم تا انتخاب آسان تری داشته باشید.

تلفن سانترال پاناسونیک مدل KX-DT543

از جمله محصولات تلفن های سانترال پاناسونیک سری DT، تلفن دیجیتالی مدل KX-DT543 است. این تلفن دارای صفحه نمایش 3 خطی، 24 کلید قابل برنامه ریزی و بلندگو duplex کامل می باشد. تلفنهای اختصاصی دیجیتال KX-DT500 دارای کیفیت صدای عالی ، همراه با دسترسی آسان به ویژگی ها، برنامه های پشتیبانی کننده قدرتمند و تجربه صوتی جدیدی را ارائه می دهند. این مدل تلفن پاناسونیک، دارای طرحی زیبا و فوق العاده مدرن ، با هر دو رنگ سیاه و سفید در بازار موجود است و با هر دکوراسیون اداری مطابقت دارد
تلفن اختصاصی دیجیتال KX-DT543 دارای یک صفحه نمایش بزرگ الفبایی ، کلیدهای قابل برنامه ریزی ، پورت EHS است که از هدست بی سیم پشتیبانی میکند و از کلید navigation آسان، برخوردار است.
صفحه نمایش بزرگ و شفاف LCD با رابط کاربری بصری، دسترسی سریع به دفترچه تلفن و سایر ویژگی ها را ارائه می دهد. درگاه الکترونیکی هوک سوئیچ (سازگار با Plantronic) به ترمینال دیجیتال KX-DT543 اجازه می دهد تا به محدوده Plantistics از هدست های فعال DECT دسترسی داشته باشد. این امر طیف وسیعی از قابلیت ها را در اختیار شما قرار می دهد زیرا کاربران قادر به حرکت آزادانه هستند. زاویه قرارگرفتن تلفن پاناسونیک KX-DT543 را با توجه به خود روی میزی می توانید تنظیم کنید. این تلفن دارای قابلیتی است که می توانید کنسول DSS را با 4 ردیف 12 تایی دکمه قابل برنامه ریزی مجهز کنید.

تلفن سانترال پاناسونیک مدل KX-DT543

تلفن سانترال پاناسونیک مدل KX-DT546

تلفن سانترال KX-DT546 در مقایسه با تلفن پاناسونیک مدل KX-DT543 دارای صفحه نمایشی با 6 سطر و قابلیت نصب روی دیوار می باشد. این تلفن مشابه مدل KX-DT543 دارای پورت EHS است که از هدست بی سیم پشتیبانی می کند و از کلید navigation آسان، برخوردار است. بلندگوی تلفن پاناسونیک KX-DT546 دارای اسپیکری با کیفیت Full Duplex است.

گوشی دیجیتال مدل KX-DT546 کیفیت صدای درخشان و عملکردی مناسب را ارائه می دهد. این گوشی مخصوصاً برای ارتباطات در شرکت های متوسط و برای مدیران دفاتر کوچک مناسب است.

تلفن سانترال پاناسونیک مدل KX-DT546

تلفن سانترال دیجیتال پاناسونیک KX-DT346

این مدل تلفن پاناسونیک مانند دومدل KX-DT546 و KX-DT543 معرفی شده در بالا دارای کیفیت صدای فول داپلکس، هدست های پورت 2.5 میلیمتری جهت مکالمه آزاد و 24 کلید قابل برنامه ریزی می باشد. تلفن KX-DT346 مشابه با مدل KX-DT546، دارای صفحه نمایش 6 خطی است و قادر است به کنسول DSS مجهز شود و ارتفاع آن قابل تنظیم می باشد. علاوه براین این تلفن پاناسونیک KX-DT346، از ماژول USB و بلوتوث پشتیبانی می کند.

تلفن سانترال دیجیتال پاناسونیک KX-DT346

/پایان رپورتاژ آگهی/

به این آهنگ چه امتیازی می دهید؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. شمارش آرا: 0

اولین نفری باشید که به این آهنگ امتیاز می دهید.

نظرات
پی ام 30 موزیک
[ads_footer]