از سراسر وب

کوش آداسی از زیباترین جزایر ترکیه در ساحل دریای اژه است. این شهر رویایی، آب و هوایی روح‌ بخش دارد و در تعطیلات آغاز فصل بهار، مقصدی شورانگیز برای سفر است. جزیره پرنده در سواحل دریای اژه، برای توریست‌ها از چشم‌اندازی کم‌نظیر برخوردار است. این جزیره بی نظیر در کشور جذاب و دیدنی ترکیه، برای افرادی که تنها به این مکان سفر می‌کنند خاص و بی‌نظیر است. زمان بازدید کامل از این جزیره، شاید ۲ هفته به طول بینجامد. پس اگر مدت زمان کمتری وقت در اختیار دارید، بهتر است از بین جاذبه‌های جزیره، جذابترین آنها را برای دیدن، انتخاب کنید.

تور کوش آداسی و تنوع مکان‌های دیدنی سواحل جزیره، از دلایلی است که سبب تنوع توریست در این شهر زیبا شده است. در این شهر جذاب، تنوع سنی گردشگر بسیار دیدنی است. در هنگام نوروز، ایرانیان به دنبال مکانی خارجی برای گذراندن تعطیلات نوروز راهی جزیره پرنده می‌شوند. اگر قصد دارید این شهر رویایی را ببینید، ما در اینجا بهترین تفریحات آن را به شما معرفی می‌کنیم. با شرکت در تور کوش آداسی می‌توانید از زیبایی‌های تفریحی این مکان، بهره‌ند شوید.

تفریحات جذاب

ویرانه‌های باشکوه افسوس، یکی از جاهای جذاب جزیره است این شهر را دومین شهر امپراطوری روم می‌دانند از شهر افسوس، این روزها، بجز ویرانه چیزی بر جای نمانده است با این حال مکان‌هایی چون بازار، کتابخانه، سالن آفی تئاتر و خانه‌های تراس‌دار، معماری باشکوهی دارند که با دیدن آنها حیرت زده می‌شوید.

تپه‌های سلجوق

تپه‌های سلجوق، یکی دیگر از دیدنی‌های جزیره پرنده هستند، این تپه‌های سرسبز را آخرین خانه حضرت مریم می‌دانند بسیاری به این مکان به دید مذهبی نگاه می‌کنند اما علاوه بر جنبه مذهبی تپه، خانه‌ای که در آنجا است ارزش تاریخی دارد و برای بازدید، ارزشمند است.

شهر سنتی سلجوق یکی از مکان‌های پربازدید برای توریست‌ها در تور مارماریس  است. در این شهر سنتی، ویرانه‌های معبد آرتمیس، ارزش تاریخی فراوانی دارند. این شهر زیبا، موزه‌ای تاریخی برای دیدن دارد آنچه در این شهر توریستی، جذاب است. فرهنگ سنتی حاکم بر شهر سلجوق است که برای گردشگران، زیبا جلوه می‌کند.

روستای شیرینجه

روستای زیبای شیرینجه در تپه سلجوق روستا واقع شده است. اهالی روستا، صنایع دستی و هنرهایی دارند که برای آنها اهمیت زیادی دارد برای بازدید از روستای شیرینجه در کوش آداسی، باید کفش‌های مناسبی داشته باشید زیرا پیاده‌روی در این مکان زیاد است اما مناظر زیبایی که می‌توانید با چشم ببینید ارزش تحمل سختی راه را دارند.

پارک‌های جزیره

به گزارش سفر باتو ، پارک ملی دیلک، یکی دیگر از جاذبه‌های جزیره است. گشت و گذار در این پارک رویایی برای بسیاری از افراد، هیجان‌انگیز و رویایی است. پارک دیلک یک مکان محافظت شده است و گونه‌های گیاهی بومی زیادی دارد. در این پارک، چندین ساحل برای علاقمندان به طبیعت گردی وجود دارد که استفاده از آن می‌تواند جذابیت زیادی برای آنها داشته باشد.

پارک آبی آکوا فانتسی، یکی از پارک‌های جزیره پرنده است که برای کودکان، طراحی شده است. البته خانواده‌ها و افراد با سن بالا، هم از پارک استفاده می‌کنند. این پارک آبی یکی از مکان‌های محبوب گردشگران است، که انواع سرسره‌ در آن دیده می‌شود. این سرسره‌ها در کنار استخر قرار دارند و برای کودکان، طراحی شده‌اند. خانواده‌هایی که فرزندان آنها علاقه زیادی به این پارک دارند، از هتل کنار پارک، برای اقامت استفاده می‌کنند.

جزیره کبوتر

جزیره کبوتر در تور بدروم که در کنار بندر ساحلی، قرار گرفته است. بازدید از این جزیره، برای توریست‌ها تنها چند ساعت است. در این مکان، ویرانه‌هایی از یک قلعه وجود دارد که از نظر تاریخی، بسیار ارزشمند است.

قایق‌های موجود در بندر، بهترین وسیله‌هایی تفریحی هستند که گردشگران برای گشت و گذار در جزیره، از آنها استفاده می‌کنند بازدید از خلیج‌های زیبا در کوش آداسی، غواصی و شنا از تفریحاتی هستند که می‌توانید در بندر، انجام دهید در قایق، معمولا برای وعده‌ غذایی نهار، کباب سرو شده و بعد از گذشت پنج ساعت، قایق شما به ساحل می‌رسد.

سواحل جزیره

توریست‌ها، عاشق ساحل جزیره پرنده هستند. بنابراین کوش آداسی برای آنها سرشار از لذت و تفریح است. ساحل لانگ و ساحل زنان، جاهایی هستند که تفریحات و ورزش‌های آبی در آنها، برای گردشگران در نظر گرفته شده است. سواحل جذاب دیگری نیز مانند پاموک و ساحل عشق نیز برای توریست‌ها جذابیت خاص خود را دارند.

کاروانسراهای جزیره

کاروانسراهای جزیره از دیگر دیدنی‌های تفریحی در تور کوش آداسی هستند. این مکان‌های تفریحی و تاریخی برای گردشگران، جذابیت غیر قابل وصفی دارند. در این مکان‌ها، صندلی‌هایی وجود دارد که گردشگران از آنها استفاده می‌کنند. در این کاروانسراها، بوفه‌هایی طراحی شده که توریست‌ها برای استراحت یا خوردن و آشامیدن، از آنها استفاده می‌کنند. در این مکان ‌اجراها و رقص‌های محلی نمایش داده می‌شود که طرفداران زیادی دارند.

اگر شما هم قصد دیدن زیبایی‌های تفریحی کوش آداسی را دارید، بهتر است هر چه زودتر اقدام کنید. جزیره پرنده در روزهای تعطیل آغاز بهار، چهره‌ای تازه و چشم‌اندازی رویایی دارد. برای اینکه این شهر زیبا را زیباتر ببینید، فصل بهار را برای دیدن آن انتخاب کنید. اما اگر قصد دارید سفر ارزان‌تری به جزیره داشته باشید، می‌توانید از فصول خلوت سال استفاده کنید.

 

/پایان رپورتاژ آگهی/

 

به این آهنگ چه امتیازی می دهید؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. شمارش آرا: 0

اولین نفری باشید که به این آهنگ امتیاز می دهید.

نظرات
پی ام 30 موزیک
[ads_footer]