از سراسر وب

خرید بلیط هواپیما از علی بابا

رزرو هتل از علی بابا

سفر کردن یکی از بهترین‌ تفریحات شخصی برای هر انسانی است. بسیاری از مردم و گردشگران ترجیح می‌دهند تنها سفر کنند. البته بسیاری از مردم نیز به‌خاطر شرایط کاری مجبور به سفر به‌صورت تنها هستند. اگر می‌خواهید سفرهای تکی به شما خوش بگذرد و احساس خستگی و کسالت نداشته باشید می‌توانید از راهکارهای این مقاله استفاده کنید. همچنین در نظر داشته باشید که برای خرید بلیط هواپیما از علی بابا می‌توانید از وب‌سایت علی بابا استفاده کنید و کمترین قیمت را برای بلیط‌تان بپردازید. تنها سفر کردن شاید در ابتدا سخت به نظر بیاید اما اگر برنامه درست و منظمی برای سفرتان داشته باشید می‌توانید سفر دل‌چسبی را تجربه کنید. اگر هواپیما را برای سفرتان در نظر گرفته‌اید به احتمال زیاد مسیر طولانی را پیش رو نخواهید داشت. سفرهای داخلی با هواپیما نهایتا ۲ ساعت زمان می‌برد اما باید در نظر داشته باشید که سفر با اتوبوس و قطار کمی متفاوت است و اگر می‌خواهید با اتوبوس و قطار سفر کنید باید برنامه مناسبی برای مسیرتان داشته باشید.

البته ممکن است در نگاه اول در طول مسیر قطار یا اتوبوس کارهای زیادی برای سرگرم شدن وجود نداشته باشد اما این موضوع بستگی به شما و علایق‌تان دارد. برای مثال ممکن است به مطالعه علاقه‌مند باشید و همراه داشتن یک کتاب در طول مسیر به شما کمک زیادی کند. این روزها بسیاری از مسافران و گردشگران ترجیح می‌دهند از وسایل الکترونیکی‌ استفاده کنند تا سختی‌های مسیر کم‌تر شود. لپ‌ تاپ‌ها، تبلت و تلفن‌های همراه هوشمند چند تا از بهترین وسایل برای سرگرم شدن در طول مسیر هستند. البته این گجت‌های الکترونیکی غیر از سرگرمی‌هایی که برای مسافران و گردش‌گران به همراه دارد استفاده‌های دیگری نیز دارد. برای مثال اگر قصد رزرو هتل از علی بابا در مقصد را داشته باشید به کمک وبلاگ علی بابا می‌توانید هتل‌های مختلف را بررسی کنید و متناسب با نیازی که دارید بهترین هتل را برای اقامت‌تان رزرو کنید. یکی از مزایای سفر کردن به صورت تنها این است که هزینه‌های سفرتان به شدت کاهش پیدا می‌کند. هزینه اقامت، هزینه رفت و آمد و بسیاری از هزینه‌های دیگرتان به حداقل می‌رسد. پس نگرانی خاصی از بابت هزینه‌های سفر. نخواهید داشت. اگر سفر شما خارجی است و خرید بلیط هواپیما از علی بابا را به صورت اینترنتی انجام داده‌اید می‌توانید از کارهایی که در ادامه معرفی می‌شود استفاده کنید تا مسیر و سفر لذت‌بخش‌تری را تجربه کنید.

مطالعه کتاب در سفرهای تک نفره

یکی از بهترین کارهایی که در زمان سفر می‌توانید انجام دهید، مطالعه کتاب است. مطالعه کتاب در در طول مسیر کمک می‌کند تا درعین یادگیری، سرگرمی خوبی نیز برایتان ایجاد شود. پس سعی کنید برای مسیرتان، کتابی مناسب را به‌همراه خودتان ببرید و آن‌ را در طول مسیر یا در زمان‌های بی‌کاری در هتل مطالعه کنید. البته در مسیر سفر معمولا کتاب‌هایی که به‌صورت رمان و داستان هستند برای مطالعه مناسب‌تر هستند. در نظر داشته باشید که بعضی از کتاب‌ها نیاز به تمرکز، نور کافی و محاسبات دارد که معمولا در مسیر سفر این شرایط ممکن نیست و بهتر است از کتاب‌های داستانی برای مسیر سفر استفاده شود.

 

فیلم دیدن در سفرهای تک نفره

یکی دیگر از کارهایی که می‌توانید در طول مسیر انجام دهید، مشاهده فیلم‌ و سریال‌های مورد علاقه‌تان است. دیدن فیلم می‌تواند تا حد زیادی خستگی مسیر را از بین ببرد. البته دقت داشته باشید که بهتر است فیلم یا سریالی را که می‌خواهید در مسیر ببینید از قبل دانلود کنید تا بتوانید با خیال راحت آن را در طول ببینید. این موضوع به‌خاطر این است که در جاده‌های ایران احتمال قطع و وصل شدن مکرر اینترنت وجود دارد. از طرفی اگر سفرهای خارجی هم بروید ممکن است اینترنت با قیمت مناسب در اختیار شما نباشد. توصیه می‌شود بعد از خرید بلیط هواپیما از علی بابا یک یا چند فیلم مورد علاقه‌تان را دانلود کنید و در طول سفر آن‌ها را مشاهده کنید.

 

گوش دادن به موسیقی‌های مورد علاقه‌تان

یکی دیگر از کارهایی که در طول سفر می‌توانید انجام دهید، گوش دادن به موسیقی‌های مورد علاقه‌تان است. ممکن است آلبوم جدیدی را در روزهای گذشته خریداری یا دانلود کرده‌اید اما به دلایل زیادی هنوز به آن گوش نداده‌اید. مسافرت به صورت تنها، فرصت خوبی است تا بتوانید موسیقی‌ و یا آلبوم مورد علاقه‌تان را گوش دهید. در نظر داشته باشید که شما با رزرو هتل از علی بابا می‌توانید کم‌ترین قیمت را برای رزرو هتل‌تان بپردازید.

گوش دادن به کتاب‌های صوتی و یا پادکست

خب ممکن است به‌ هر دلیلی نتوانید یک کتاب بخوانید و یا ممکن است از فیلم دیدن خوشتان نیاید. در این‌صورت پیشنهاد می‌کنیم سراغ پادکست یا کتاب‌های صوتی بروید. کتاب‌های صوتی این‌ روزها جز سرگرمی‌های آموزنده‌ای است که می‌تواند نقش موثری در لذت‌بخش کردن سفر شما داشته باشد. همچنین این روزها پادکست‌های زیادی در حوزه‌های مختلف تولید می‌شود. بعد از شروع سفرتان می‌توانید حوزه مورد علاقه‌تان را پیدا کنید و سپس در اپلیکیشن‌های آنلاین مخصوص پادکست، به‌دنبال پادکست مورد علاقه خود بگردید. مدت زمان پادکست‌ها معمولا متفاوت است اما در بیشتر موارد بیشتر از یک ساعت وقت شما را نمی‌گیرد.

 

/پایان رپورتاژ آگهی/

 

به این آهنگ چه امتیازی می دهید؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. شمارش آرا: 0

اولین نفری باشید که به این آهنگ امتیاز می دهید.

نظرات
پی ام 30 موزیک
[ads_footer]