از سراسر وب

خواننده‌های ایرانی نسل جدید با پیروی از سبک خاصی که میانه ای از آهنگ های سنتی و مدرن دارند، طرفداران خاص خود را پیدا کرده اند. یکی از این خواننده ها محسن ابراهیم زاده است که با وجود تازه شناخته شدن وی در صنعت موسیقی ، توانست در مدت زمان بسیار کم طرفداران پر و پا قرص بسیاری را به سمت خود بکشاند. به همین خاطر قصد داریم تا در این نوشته مروری کوتاه بر بیوگرافی محسن ابراهیم زاده داشته باشیم. پس تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید.

کودکی و نوجوانی

محسن ابراهیم زاده این خواننده ی خوش صدا و خوش آتیه متولد هفدهمین روز از ماه شهریور سال 1366 خورشیدی در شهر تربت حیدریه است. او تحصیلات خود را در مقطع دیپلم متوقف کرد و به دانشگاه نرفت. از همان دوران کودکی کار خود را مانند بسیاری از خواننده‌های دیگر با خواندن قرآن شروع کرد. او پس از مدتی به خاطر اجرایی که در تلویزیون داشت مشهور شد. بسیاری او را مرتضی پاشایی دوم می‌دانند.

او کودکی و نوجوانی خود را در زادگاهش یعنی تربت حیدریه گذراند. سپس برای مدتی در کرج ساکن بود و پس از مدتی هم به غرب تهران نقل مکان کرد . او اکنون در شهر قدس سکونت دارد.

هنگامی که تنها 14 سال داشت خواندن قرآن را شروع کرد و کم کم متوجه صدای مستعد خود شد. به همین خاطر 3 سال بعد یعنی زمانی که 17 سال داشت به یادگیری موسیقی پرداخت .

ورود حرفه ای به دنیای موسیقی

محسن ابراهیم زاده در سال 1388 اقدام به شرکت در دوره های موسیقی و صداسازی کرد. پس از گذشت مدتی کوتاه توانست اولین ملودی خود را ساخته و سپس منتشر کند. به عنوان اولین اثر ، کار او با استقبال خوبی مواجه شد.

آهنگ هنوزم بود که در سال 94 از این خواننده منتشر شد، در هر چه بیشتر دیده شدن وی تاثیر بسیار زیادی داشت. در این زمان بود که تعداد طرفداران وی بسیار افزایش پیدا کرد. اما پیشرفت اصلی او زمانی اتفاق افتاد که در سال 96 یک تیتراژ برای تلویزیون خواند.

مهدی کرد که قبلا مدیر برنامه مرتضی پاشایی بود، با محسن ابراهیم زاده آشنا شد و اینک مدیر برنامه و تهیه کننده این خواننده است. به همین خاطر در برخی موارد فرم خواندن او شباهتی با آهنگ های مرتضی پاشایی دارد .

او برای نخستین بار در سال 94 توانست در کرج اجرای زنده داشته باشد .

همچنین کنسرت این خواننده در سال 96 که در برج میلاد اجرا شد، در کمتر از 6 ساعت تمام بلیط های آن به فروش رفت که رکورد عجیبی بود.

همچنین این خواننده تا به حال ازدواج نکرده و مجرد است.

 

 

به این آهنگ چه امتیازی می دهید؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. شمارش آرا: 0

اولین نفری باشید که به این آهنگ امتیاز می دهید.

نظرات
پی ام 30 موزیک
[ads_footer]