از سراسر وب

صدای منحصر به فرد یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک خواننده است که می‌تواند او را از دیگر هنرمندان جدا کند. فرزاد فرزین خواننده خوش صدا و جوان کشورمان هم از آن دست از هنرمندانی است به خاطر صدای متفاوت خود به شدت به چشم می آید. او از محدود خواننده هایی است که توانسته به طور بین المللی هم خوش بدرخشد. او همچنین برای برنامه های تلویزیونی ، سریال‌های تلویزیونی و شبکه خانگی ، فیلم های سینمایی و سایر برنامه ها آثار زیادی خلق کرده که اکثر آن ها هم به شدت شنیده شده اند. به همین خاطر در این نوشته قصد داریم بیوگرافی کوتاه فرزاد فرزین را ارائه کنیم. پس تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید.

کودکی و نوجوانی

فرزاد فرزین متولد سومین روز از تیرماه سال 1360 خورشیدی است. او یک خواهر دارد و در یک خانواده 4 نفری متولد شده است. مادر او رئیس ثبت احوال منطقه و پدرش هم مشاور ویزی راه  و ترابری بوده است. پدر و مادر وی هم اکنون بازنشسته هستند.

به گفته خود این خواننده ، هنگامی که دو یا سه ساله بود، والدینش برای خواهر او یک پیانو خریدند. اما اجازه نمیدادند که فرزاد به پیانو دست بزند. چون او به شدت خراب کار بوده است. اما بعد از مدتی متوجه شدند که پسرشان علاقه زیادی به موسیقی دارد.

هنگامی که 13 ساله بود علاقه زیادی پیدا کرد تا بتواند آهنگ های بقیه هنرمندان را بزند و چند تا از آهنگ ها را می‌توانست بنوازد. اما کار اصلی او این بود که خودش آهنگ بسازد و آن را برای پسردایی‌هایش بفرستد تا آن ها به آثارش گوش دهند.

او چندی بعد به دوره سلفژ رفت و به طور فشرده این دوره را گذراند. به گفته خودش این زمانی بود که متوجه شد آن چه که در گذشته بدون هیچ گونه اطلاعاتی انجام میداد چه بوده است.

بازیگری

اولین تجربه فرزاد فرزین در زمینه بازیگری در سال 1385 بود که در فیلمی به نام پسران آجری به عنوان یک خواننده ایفای نقش کرد او همچنین در یک تله فیلم هم شرکت داشته است.

او همچنین در یکی از سریال‌های شبکه خانگی به نام مانکن هم ایفای نقش کرد که بسیار مورد توجه قرار گرفت. همچنین تیتراژ ابتدایی و انتهایی این سریال را هم بر عهده داشت.  او همچنین تیتراژ سریال عاشقانه را نیز بر عهده داشت که بسیار شنیده شد .

او در سال 1390 با شیوا کاکاخانی ازدواج کرده است.

 

به این آهنگ چه امتیازی می دهید؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. شمارش آرا: 0

اولین نفری باشید که به این آهنگ امتیاز می دهید.

نظرات
پی ام 30 موزیک
[ads_footer]