از سراسر وب

آهنگ های قدیمی همیشه خاطرات و جای خود را در حافظه ما خواهند داشت. آثار ماندگاری که حتی نوجوانان و کودکان هم از آن ها استقبال می‌کنند، توسط هنرمندانی نامی ساخته شده است که با وجود کمبود امکانات تمام تلاش خود را بر آن بستند تا بهترین آثار را به شنوندگان تقدیم کنند. عباس قادری هم خواننده کوچه بازاری ایرانی است که سالیان سال در زمینه موسیقی ایرانی فعالیت می‌کند. در این نوشته قصد داریم تا بیوگرافی عباس قادری را به صورت کوتاه به شما ارائه کنیم. پس تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید.

کودکی و نوجوانی

عباس قادری متولد بیست و ششمین روز از ماه شهریور سال 1326خورشیدی در تهران است. این هنرمند فعالیت در زمینه موسیقی را از همان دوران کودکی آغاز کرد. او در دوران مدرسه برای هم کلاسی ها و در اردوها می‌خواند. او همچنین فعالیت هایی در تئاتر هم داشته است. اما فعالیت اصلی وی زمانی شروع شد که او 18 سال  داشت. کمک ها و راهنمایی‌هایی انوشیروان روحانی تاثیر بسیار زیادی در شکل گیری شخصیت هنری وی داشت.

ورود حرفه ای و  شروع به کار

اولین اثری که از وی منتشر شد، آهنگ چیزی که عوض داره گله نداره بود که با استقبال بسیار خوبی مواجه شده و بسیار شنیده شد. او پس از این آهنگ بیش از 830 آهنگ دیگر هم منتشر کرد که تعداد زیادی از آن ها هم شنیده شد. او پس از انقلاب اسلامی هم همچنان به فعالیت خود ادامه داد.

از دیگر آهنگ های پرخاطره وی می‌توان به بدنام و زیارت اشاره کرد.

او پس از انقلاب اسلامی هم در ایران ماند و تلاش خود را کرد تا بتواند مجوز بگیرد اما این امر هرگز اتفاق نیفتاد.

ازدواج و همسر عباس قادری

این خواننده مردمی سال ها قبل ازدواج کرده است و دو دختر و دو پسر دارد. یکی از پسران وی در زمینه موسیقی فعال بوده و دیگری هم در یک شبکه تلویزیونی خصوصی در حال فعالیت است.

چند نکته از زندگی این خواننده

او به فوتبال علاقه دارد و طرفدار پرسپولیس است. او همچنین گفته است که با امیر قلعه نویی هم رابطه خوبی دارد و اجرای عروسی وی را هم بر عهده داشته است.

شجریان و اصفهانی و احسان خواجه امیری از خواننده های مورد علاقه او هستند که او آثارشان را دنبال می‌کند. عباس قادری اعلام کرده است که بسیاری از ترانه های منتشر شده محتوای خاصی ندارند.

این خواننده برای مدتی در با گلپا و شجریان هم کلاس بوده است.

به این آهنگ چه امتیازی می دهید؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. شمارش آرا: 0

اولین نفری باشید که به این آهنگ امتیاز می دهید.

نظرات
پی ام 30 موزیک
[ads_footer]