از سراسر وب

افراد معدودی هستند که از دوران کودک می‌دانند که می‌خواهند در زندگی خود چه کنند و به کجا برسند. رضا بهرام هم یکی از آن دسته افرادی است که در ابتدا در حوزه ای کاملا متفاوت فعالیت می‌کرد و کمی بعد متوجه علاقه خود به موسیقی و استعدادش در خوانندگی شد و به این سمت و سو آمد. او اکنون یکی از خوانند های مطرح کشور است که طرفداران بسیاری دارد . به همین خاطر قصد داریم تا در این نوشته شما را با این خواننده خوش صدا و خوش آتیه جوان آشنا کنیم. با بیوگرافی رضا بهرام همراه باشید.

کودکی و نوجوانی و شروع به کار

رضا بهرام در بیستمین روز از دی ماه سال 1370 خورشیدی در یک خانواده پنج نفره متولد شد. او یک خواهر بزرگتر از خود  و یک خواهر کوچک تر از خود دارد. نام اصلی وی رضا هلاورجانی است . او هنگامی که تنها 14 سال داشت پدر خود را از دست داد و به همراه مادر و دو خواهرش زندگی می‌کند. او همچنین در زمینه مدیریت مالی تحصیل کرده و از دانشگاه علم و فرهنگ یزد فارغ التحصیل شده است .

یکی از مهم ترین مشوقین او در زمینه موسیقی پدرش بود که بعد از دنیا رفتن ایشان رضا فعالیت در موسیقی را رها کرده و به سمت فوتبال رفت. اما به خاطر یک مصدومیت نتوانست به دنیای حرفه ای فوتبال بازگردد و به همین خاطر دوباره به سمت و سوی موسیقی که بسیار مورد علاقه پدرش هم بود کشیده شد.

کار حرفه ای رضا بهرام

آثار این خواننده در سبک تلفیقی است و همین موضوع سبب می‌شود که افراد زیادی به کارهای او علاقه مند شوند. همچنین صدای بی نهایت زیبا و لطیف وی یکی دیگر از دلایل زیاد شنیده شدن آثار او می‌باشد.

این خواننده در سال 1393 یک اثر منتشر کرد. همچنین در سال 96 هم همخوانی با مسیح و آرش داشته است. اما این ها خیلی نتوانست باعث مشهور شدن وی شود . تا این که در سال 97 با ساخت و انتشار آهنگ عشق بگو بسیار مورد توجه قرار گرفت و به محبوبیت زیادی دست پیدا کرد.

همچنین تولید تیتراژ سریال ممنوعه هم یکی دیگر از دلایل بیشتر شناخته شدن وی بوده است. این آهنگ برای مدت ها در لیست پردانلود ترین آهنگ های ایرانی قرار گرفته بود.

رضا بهرام اولین کنسرت خود را در سال 98 در جزیره کیش اجرا کرد.

این خواننده تا به الان ازدواج نکرده و مجرد می‌باشد.

 

به این آهنگ چه امتیازی می دهید؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. شمارش آرا: 0

اولین نفری باشید که به این آهنگ امتیاز می دهید.

نظرات
پی ام 30 موزیک
[ads_footer]