از سراسر وب

هیچ چیز مانند یک فیلم اکشن خوب به پمپاژ خون منجر نمی شود. از مجموعه های فیلم های باورنکردنی گرفته تا اکشن هایی با طرح زیبا. اکنون زمان آن رسیده است که بهترین فیلم های اکشن همه زمان ها را رتبه بندی کنیم. برای دانلود این فیلم ها می توانید از بهترین سایت دانلود فیلم خارجی استفاده کنید.

فیلم های اکشن محبوب در اقسام متنوعی وجود دارند. برترین فیلم های اکشن تعداد زیادی از فیلم ها را شامل می شود، از فیلم های ابرقهرمانی گرفته تا تریلرهای اکشن هنگ کنگی و حتی چند مورد از فیلم های جنگ ستارگان که به خوبی ارزیابی می شوند. هر فیلمساز که می خواهد فیلم اکشن خود را کارگردانی کند، باید این فیلم ها را تماشا کند زیرا هرکدام چیز بزرگی به این ژانر ارائه می دهند.

فیلم Mad Max: Fury Road – مکس دیوانه: جاده خشم

فیلم Mad Max: Fury Road هر آن چه که در ژانر اکشن امکان پذیر بوده را نشان داد. با حداقل مضامین مربوط به بقا و فمینیسم ، جاده خشم تلاشی وحشت آور است که به محض پایان تماشای آن، می خواهید دوباره آن را تماشا کنید. جورج میلر نه تنها بهترین فیلم اکشن ساخته شده، بلکه یکی از بهترین آثار هنری را که از طریق رسانه فیلم خلق شده است ساخت. شارلیز ترون، تام هاردی، نیکلاس هولت، زوئی کراویتز و رزی هانتینگتون وایتلی از جمله ستارگانی هستند که در این فیلم نقش آفرینی کرده اند.

فیلم Die Hard 1988 – جان سخت 1

این روزها در فیلم های اکشن، قهرمان داستان یک فرد “برگزیده” و خاص است. Die Hard ثابت می کند که به هیچ یک از این موارد نیازی ندارید. این فیلم یک پسر معمولی را دنبال می کند که اتفاقاً در زمان نامناسبی در مکان اشتباهی قرار گرفته است. او از هوش و ذکاوت خود استفاده می کند و در نتیجه ، دعوا برای آنها تبعات سنگینی دارد زیرا شما می دانید جان مک کلین چقدر آسیب پذیر است. بروس ویلیس، آلن ریکمن، بانی بدیلیا، رجینالد ول‌جانسون و ویلیام آترتون از جمله ستارگانی هستند که در این فیلم حضور دارند.

فیلم Raiders of the Lost Ark 1981 – مهاجمان صندوق گمشده

اولین قسمت از سری فیلم های ایندیانا جونز ساخته استیون اسپیلبرگ با نویسندگی جورج لوکاس یکی از برترین فیلم های اکشن تاریخ را به وجود آورد. ده دقیقه اول Raiders of the Lost Ark بیشتر از کل بعضی فیلم های دیگر شامل لحظات شاخص است  ما برای اولین بار از پشت با ایندی آشنا می شویم، فقط یک شبح را می بینیم که از جنگل عبور می کند. از آنجا ، یک فرار هیجان انگیز از تخته سنگ و سوار شدن به هواپیما با یک مار در آن، ایندیانا جونز را به عنوان یکی از قهرمانان غالب عصر مدرن تقویت کرد، که هنوز هم ماجراهایی را در آستین خود دارد. هریسون فورد بازیگر اصلی این فیلم است و علاوه بر او کارن آلن، پل فریمن، جان ریس‑دیویس و رونالد لیسی در این فیلم حضور دارند.

این فیلم موفق به کسب 4 جایزه آکادمی اسکار در رشته های جلوه‌های ویژه،  بهترین تدوین، بهترین صدا و بهترین طراحی هنری شد. همچنین در 5 رشته دیگر نیز نامزد کسب این جایزه شد اما در کسب آن ها ناکام ماند.

به این آهنگ چه امتیازی می دهید؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. شمارش آرا: 0

اولین نفری باشید که به این آهنگ امتیاز می دهید.

نظرات
پی ام 30 موزیک
[ads_footer]