از سراسر وب

چه کسی عاشق یک مسابقه پر از آدرنالین تا خط پایان نیست؟ بازی های مسابقه ای در کنار فوتبال با داشتن عناوین مختلف برای کاربران، به یکی از ژانرهای پرطرفدار بازی های تلفن همراه تبدیل شده است. برخی از بازی ها برای اجرا نیاز به اینترنت دارند در حالی که برخی دیگر به صورت آفلاین و بدون استفاده از داده های تلفن همراه اجرا می شوند.

گرافیک، واقع گرایی و توجه به جزئیات نیز با پیشرفت قابل توجهی در میان توسعه دهندگان روبرو شده است و آن ها تلاش می کنند تا حد امکان تجزبه بازی بر روی کنسول را به کاربران تلفن همراه منتقل کنند. نکته قابل توجه در مورد بازی های مسابقه ای این است که همواره گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد. از بازی های با حجم زیاد گرفته تا بازی های کم حجم. برخی ممکن است مسابقات درگ به سبک قدیمی را ترجیح دهند و افرادی دیگر مسابقات رانندگی یا بازی های جهان باز انتخاب اول آن ها باشد.

بهترین بازی های آفلاین مسابقه ای برای آندروید

اگر یک بازیکن بازی مسابقه ای واقعی هستید، باید بهترین بازی های آفلاین مسابقه ای را برای آندروید دنبال کنید. گیمرهای بزرگ به خوبی از سطح هیجان بازی های مسابقه ای آگاهی دارند. مهمترین مزیت بهترین بازی های آفلاین مسابقه ای این است که می توانید حتی بدون دسترسی به اتصال به اینترنت، آنها را در هر کجا بازی کنید. در اینجا لیستی از بهترین بازی های آفلاین اندروید در ژانر مسابقه ای را شما آورده ایم. گاهی اوقات اتصال بد یا مشکلات باتری لذت بازی های آنلاین مسابقه ای را از بین می برد و در اینجا به مزیت دانستن بهترین بازی های آفلاین مسابقه ای برای Android می رسیم. برای آگاهی از جزئیات لیست بهترین بازی های آفلاین مسابقه ای برای اندروید و بهترین بازی های اتومبیلرانی، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 

بازی Asphalt 8 airborne – آسفالت 8

 Asphalt 8 airborne یک بازی جالب است که شما پس از اولین اجرای این بازی مسابقه ای کاملاً آن را دوست خواهید داشت. آسفالت 8 از بازی های سری Asphalt در حال حاضر یکی از بهترین بازی های آفلاین مسابقه ای برای کاربران تلفن های اندرویدی است. تجربه بازی گیمر توسط گرافیک شگفت انگیز HD و سطح مختلف بازی که به نظر می رسد تجربه های بی پایان هستند، افزایش می یابد. بازی Asphalt 8 airborne در حالت آفلاین در دسترس است و برای بارگیری آن تنها کاری که باید انجام دهید این است آن را دانلود کرده و از اجرای آفلاین آن لذت ببرید.

 

بازی CSR Racing 2

در بازی های CSR Racing ، یک حالت مبارزاتی به بازیکنان ارائه می شود که به آنها امکان می دهد وسیله نقلیه خود را برای اضافه کردن مسابقات و ارتقا به بازی خود تنظیم کنند. اگر کسی هستید که عاشق بازی های اتومبیل رانی واقعی است، این بازی مناسب شما است. بازی CSR Racing 2 دارای ویژگی های سه بعدی عالی است که باعث می شود تجربه شگفت انگیزی برای شما به وجود آید که احساس می کنید خودتان در اتومبیل نشسته اید. فراموش نکنید که این مورد به صورت آفلاین نیز موجود است و به راحتی قابل دانلود است.

به این آهنگ چه امتیازی می دهید؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. شمارش آرا: 0

اولین نفری باشید که به این آهنگ امتیاز می دهید.

نظرات
پی ام 30 موزیک
[ads_footer]