از سراسر وب

بسیاری از مردان و زنان رویای این را دارند که روزی یک خواننده حرفه ای شوند، اما تنها تعداد کمی از افراد به آن آرزو می رسند. حتی تعداد کمتری از افراد خوش شانس هستند که می توانند به ستاره های بزرگ جهانی تبدیل شوند، میلیون ها اثر بفروشند، در صدر جدول موسیقی قرار بگیرند و بزرگترین استادیوم های جهان را از طرفداران خود پر کنند. این 3 زن این کار را انجام داده اند.

موسیقی یکی از رسانه هایی است که همیشه به عنوان یکی از جنبه های مهم در نظر گرفته می شود که اکثر مردم دنیا برای آرام کردن ذهن و رسیدن به آرامش گوش می دهند. امروزه ، موسیقی به دلیل جذابیت و ضرباتی که تولید می کند، بیشتر از شنیدن دیده می شود و همچنین توسعه انبوه فناوری جدید مانند اینترنت و تلفن هوشمند به این عوامل می افزاید.

زنانی که در این لیست خوانندگان زن هستند، نماینده برخی از زنانی هستند که بیشترین آلبوم را به فروش رسانده اند، خوانندگان زن با بیشترین جوایز (از جمله زنانی که برنده جایزه های گرمی شده اند)، خوانندگان زن با دامنه آوازی باورنکردنی و فقط برخی از با استعدادترین زنان از این خواننده های برتر زن، مانند فلورانس ولش، در معرض دید تماشاگران گسترده قرار می گیرند، در حالی که برخی دیگر مانند آدل و تیلور سویفت با استعدادهای آوازی خود در سراسر جهان شناخته می شوند. در یک سایت تخصصی موزیک خارجی نام این افراد را همواره در لیست پربیننده ترین ها مشاهده می کنید.

 

  1. تیلور سویفت

تیلور سویفت یک خواننده و ترانه سرای آمریکایی است که بیشترین طرفدار را در میان خوانندگان زن در جهان دارد. وی پردرآمدترین خواننده زن در جهان است که بیش از 170 میلیون دلار درآمد دارد. ظاهر جسورانه، پوست روشن و صدای منحصر به فرد او باعث شده است که این خواننده جوان از قد بلند در حامل موسیقی مقیاس بگیرد. او برنده بسیاری از جوایز موسیقی از جمله جوایز گرمی شده است. بیش از همه، او به عنوان یک خواننده با قلبی خوب شناخته می شود و در بسیاری از فعالیت های اجتماعی و رفاهی مشارکت می کند.

 

  1. سلنا گومز

سلنا خواننده آمریکایی و ترانه سرا است که به زیبایی و استعداد ذاتی شهرت دارد. او همچنین در نقش های چالش برانگیز متعددی بازی کرده و بازیگر جوان و آینده دار هالیوود شده است. بعلاوه ، او همچنین یک طراح مد مستقل است که سازماندهی مجدد خوبی دارد. بیش از همه ، او یک خواننده است که به دلیل صدای بی نظیر عمیق و چهره زیبا شناخته شده است.

 

  1. کیتی پری

کیتی خواننده آمریکایی متولد 25 اکتبر 1984 در کالیفرنیا است. او یک خواننده و ترانه سرا معروف است و همچنین به عنوان سفیر یک شرکت بسیار معروف در سراسر جهان عمل کرده است. او چشمان سبز بزرگی دارد و پوستی سفید به مانند برف دارد و با اجرای شوخ با صدای دلنشین در کنسرت ها و آلبوم های موسیقی شناخته می شود. او در اواسط دهه سوم خوانندگی خود است طرفداران زیادی برای اجرای خود در سراسر جهان دارد. در طرف دیگر، او یکی از خوانندگانی است که جنبه شخصی بسیار بدی دارد زیرا با همسرش مشکلات بی شماری دارد.

 

  1. آریل لاوین

Avril Lavigne خواننده ای زیبا و با روحیه عالی قلمداد می شود. Avril یک خواننده فرانسوی کانادایی است که جدا از نوشتن آهنگ نیز در چند بیت بازی می کند. او به خاطر چشمان زیبا، مدل مو، آرایش و حالت چهره بسیار خشن هنگام اجرا مشهور است. علاوه بر این ، Avril در بسیاری از فعالیت های خیریه شرکت می کند و از طریق لباس و سایر لوازم جانبی خود به بسیاری از افراد کمک می کند. وی در راستای فعالیت های خیرخواهانه در مدارس مختلفی برنامه اجرا کرده است. این عوامل او را به عنوان زیباترین خواننده از نظر ظاهری و از نظر قلبی در لیست برتر قرار داده است.

به این آهنگ چه امتیازی می دهید؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. شمارش آرا: 0

اولین نفری باشید که به این آهنگ امتیاز می دهید.

نظرات
پی ام 30 موزیک
[ads_footer]