از سراسر وب

منبع تغذیه بدون وقفه (UPS) که به عنوان پشتیبان باتری نیز شناخته می شود، در صورت خرابی منبع تغذیه منظم یا افت ولتاژ تا حد غیرقابل قبول، استفاده از یو پی اس قدرت پشتیبان را تأمین می کند. UPS امکان خاموش کردن منظم و مرتب کامپیوتر و تجهیزات متصل را فراهم می کند. انواع مختلفی از یو پی اس وجود دارند که اندازه و طراحی آن تعیین می کند که چه مدت برق تأمین کند.

منبع تغذیه بدون وقفه (UPS) یک راه حل ساده ارائه می دهد: این یک باتری در یک جعبه با ظرفیت کافی برای کار دستگاه هایی است که از طریق خروجی AC آن بسته به نیاز شما و نوع سخت افزار برای چند دقیقه تا چند ساعت کار می کند. این ممکن است به شما امکان دهد سرویس اینترنت را در حین قطع طولانی برق فعال نگه دارید ، پنج دقیقه وقت لازم برای رایانه رومیزی خود را با یک برای خاموش کردن خودکار و جلوگیری از از دست دادن کار و داده ها به شما می دهد.

یو پی اس همچنین به عنوان محافظ ولتاژ مضاعف عمل می کند و با ایجاد افت شدید موقتی در ولتاژ و سایر اختلالات شبکه های برق، به تجهیزات و زمان شما کمک می کند که برخی از آنها احتمال آسیب رساندن به منابع تغذیه رایانه را دارند. با هزینه ای در حد چند صد هزار تومان تا چند میلیون تومان برای بیشتر سیستم ها، یو پی اس می تواند آرامش قابل توجهی را همراه با به روزرسانی اضافی و ضرر کمتر برای شما فراهم کند.

UPS ها جدید نیستند. قدمت آنها به چند دهه قبل برمی گردد. اما هزینه هرگز کمتر نبوده و گزینه های فراوان هرگز بیشتر نبوده اند.

بدون وقفه کلمه ای کلیدی است

یو پی اس در دورانی ظهور کرد که الکترونیک شکننده بود و درایوها به راحتی از روی کاتر دور می شدند. اینها برای تأمین نیرو مداوم – یا “بدون وقفه” برای جلوگیری از بروز مشکلات زیادی طراحی شده اند. آنها ابتدا در رک های سرور یافت می شدند و با تجهیزات شبکه مورد استفاده قرار می گرفتند تا جایی که قیمت و قالب کاهش یافت تا با تجهیزات خانگی و اداری کوچک قابل استفاده باشند.

هر دستگاهی متعلق به شماست که به طور ناگهانی برق خود را از دست داده و دارای هارد دیسک در داخل آن است ، ممکن است با یک دایرکتوری خراب یا حتی آسیب فیزیکی ناشی از برخورد هد دیسک به قسمت دیگری از مکانیسم، از بین برود. سایر تجهیزات که سیستم عامل آن را از روی تراشه بارگیری کرده و با استفاده از ذخیره سازی فرار کار می کنند نیز می توانند اطلاعات ارزشمندی را از دست بدهند و برای جمع آوری مجدد آن به مدتی زمان نیاز دارند.

هارد درایوها برای مدیریت بهتر خرابی های برق (و شتاب در لپ تاپ ها) تکامل یافتند، و همه دستگاه های قابل حمل و اکثر رایانه های جدید به درایوهای حالت جامد (SSD) بدون حرکت منتقل شدند که دارای اسپیندل داخلی و هد خواندن / نوشتن نیستند. دستگاه های جاسازی شده – از مودم و روتر گرفته تا دستگاه های هوشمند و DVR – در هنگام راه اندازی مقاومت و سرعت بیشتری پیدا می کنند. بیشتر دستگاه های فروخته شده امروز دارای حافظه SSD یا فلش مموری یا کارت هستند.

بهترین مرکز فروش انواع یو پی اس

شرکت نوآور توان گستر فرسان با سابقه ای درخشان در فروش انواع یو پی اس و ارائه خدمات پس از فروش آن بهترین مکان برای انتخاب منبع تغذیع پشتیبان شماست. کارشاناسان فرسان آماده ارائه مشاوره رایگان به مشتریان خود هستند.

به این آهنگ چه امتیازی می دهید؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. شمارش آرا: 0

اولین نفری باشید که به این آهنگ امتیاز می دهید.

نظرات
پی ام 30 موزیک
[ads_footer]