از سراسر وب

امکانات پارک فنرباغچه

این استراحتگاه که در قسمت جنوبی مارینا و منطقه کادیکو واقع شده است ، به دلیل چشم اندازهای خیره کننده خود از دریای مدیترانه و جزایر سارای بورنو و پرنس مشهور است. بهترین معامله برای یک پیک نیک خانوادگی دوستانه یا حتی یک پیاده روی دلچسب در شب. این پارک با وسعت زیاد ، گلهای زیبا و درختانش مسیری به دور از خستگی و کسالت را برای شما رقم خواهد زد. می توانید اوقات خوبی را سپری کنید و با دقت تمام مناظر اطراف را تماشا کنید. از دیگر امکانات پارک که برای افزایش رفاه مردم محلی طراحی شده اند می توان به زمین بازی کودکان ، پیست دو چرخ ، زمین فوتبال ، استراحتگاه و رستوران و همچنین کافه تریاهای شیک و زیبا اشاره کرد.

راهنمای سفر به کیش و استانبول را بخوانید

بهترین زمان بازدید

پارک فنرباغچه استانبول در تمام اوقات سال واقعاً پر از مردمی است که قرارهای دوستانه یا گشت و گذارهای عاشقانه می گذارند. چه صبح زود و چه عصر از این پارک سرسبز بازدید کنید ، در هر صورت افرادی را مشاهده می کنید که در کافه ها و رستوران های زیبای ساحلی آن مشغول دوچرخه سواری و فوتبال ، گپ زدن یا خوردن و آشامیدن هستند. با این حال ، اگر می خواهید گلها ، گیاهان و چمن های اطراف خود را به زیباترین و رنگارنگ ترین شکل ممکن ببینید؛ بهار را انتخاب کنید. با وجود این واقعیت که در بهار همه چیز بهتر به نظر می رسد ، موقعیت خاص جغرافیایی فنرباغچه و آب و هوای معتدل و دلپذیر مدیترانه ای آن باعث شده است که بیشتر ماه های سال را در آنجا سپری کنید. در پاییز ، برگهای زرد و نارنجی درختان بسیار خیره کننده خواهند بود و مسیر را رویایی تر از قبل برای شما می کنند. سفر با آفر تور استانبول را از دست ندهید.

جاذبه های نزدیک پارک

اگر هنوز نمی دانید چطور وقت خود را تنظیم کنید تا چیزی را از دست ندهید و در بیشترین زمان ممکن اقتصادی را ببینید شما می توانید علاوه بر باغ بهار ، در یک روز از دو جاذبه مهم دیگر استانبول دیدن کنید. موزه اسباب بازی که یکی از جالب ترین و متفاوت ترین موزه ها در نوع خود است و همچنین خانه موزه باریش مونچو ، یکی از مشاهیر بزرگ ترکیه ، به اندازه شخصیت وی جالب توجه هستند و قطعاً از دیدن آن لذت خواهید برد. این دو مکان نسبتاً نزدیک هستند و در عرض چند دقیقه می توانید از همه آنها بازدید کنید.

مسیر دسترسی و آدرس

بر اساس مطلب سفر باتو ، در کادیکو دیدار کنید ، سپس با استفاده از اتوبوس های FB1 در اسکله پیاده شوید. سرانجام ، پیاده روی تا پارک 10 دقیقه طول می کشد. توصیه می شود که حدود دو ساعت را به تماشای پارک به طور کامل و با دقت اختصاص دهید. ورود نیز رایگان است.

 

کیش یکی از بهترین گزینه های سفر برای تعطیلات بهمن است. جزیره ای محبوب در آبهای نیلگون خلیج فارس که در زمستان هوای بسیار مطلوبی دارد. قیمت تور کیش لحظه آخری را از ما بخواهید.

تعطیلات بهمن در گوشه گوشه است و اگر می خواهید در آن چند روز تعطیلات به مسافرت بروید ، زود فکر کنید و از قبل برنامه ریزی کنید. این روزها هوا به اندازه مدتی پیش سرد نیست و امید است که در این تعطیلات هوا بهتر شود ، اما برای برنامه ریزی همه چیز ، بهتر است مقاصد جنوبی و گرم را در نظر بگیریم.

کیش مثل همیشه بهترین گزینه است. هوا در اواخر ماه فوریه به حدی خوب است که حتی می توانید در آب غوطه ور شوید و در خلیج فارس شنا کنید. در واقع بهترین زمان سفر به جزیره کیش از ژانویه تا آوریل است. جزیره کیش در این ماه ها هوای بسیار مطبوعی ، جذاب و به یاد ماندنی دارد.

 

کشتی از یونان

در غرب جزیره ، یک کشتی عظیم در سواحل نیلگون کیش فرود آمد که به کشتی یونانی معروف است. در یکی از روزهای گرم تابستان سال 1345 ، مردم جزیره کیش ناگهان دیدند که یک کشتی عظیم در حوالی روستای باغو غرق شده است.

 

قنات کیش بیش از 2500 سال قدمت دارد و آب آشامیدنی ساکنان جزیره را تأمین می کند. نحوه هدایت آبهای زیرزمینی به کیش بسیار مهم است و نشان می دهد که آنها در زمان خود از پیشرفته ترین روش های حفر قنات استفاده می کردند.

 

یکی از مکانهای دیدنی کیش ، خانه بومیان کیش است که به موزه تبدیل شده است. هدف از تبدیل خانه بومی کیش به موزه نمایش تاریخ بی نظیر ، فرهنگ ، آداب و رسوم ، معیشت و صنایع دستی بومیان کیش بود. با هدف ایجاد مشاغل ، مشارکت بومیان در بخش گردشگری و دستیابی به توسعه پایدار گردشگری برای جزیره کیش ، خانه بومیان به خانه مردم شناسی بومیان کیش تبدیل شد. تمام اتاق ها و فضاهای خانه با حفظ معماری سنتی با مصالح سنتی مرمت شده و روش زندگی بومیان کیش 80 سال پیش بازسازی شده است.

به این آهنگ چه امتیازی می دهید؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. شمارش آرا: 0

اولین نفری باشید که به این آهنگ امتیاز می دهید.

نظرات
پی ام 30 موزیک
[ads_footer]