از سراسر وب

شهر زیبا و شگفت انگیز دبی یکی از دیدنی ترین شهرهای دنیاست که با وجود سازه های غول پیکر لقب شاهکار معماران و مهندسان دنیا را کسب نموده است و به هر سو را که بنگرید با سازه ای عجیب و حیرت آور روبرو خواهید شد . دبی با وجود امکانات رفاهی و تفریحی متنوع و امتیازات فراوان در میان ده شهر برتر جهان قرار گرفته و سالانه میزبان میلیون ها گردشگر است .

این شهر همچنین دارای طبیعتی زیبا و سواحلی طلائی رنگ و آرام است . از این رو اغلب گردشگران ترجیح می دهند بخشی از تعطیلات خود را در کنار آبهای فیروزه ای و سواحل شنی این شهر سپری  کنند . همه سواحل شهر دبی دارای امتیازات منحصر بفردی است که شن های طلائی رنگ ، آبهای گرم و فیروزه ای ، آرامش و امنیت ، امکانات رفاهی و تفریحی بی نظیر تنها مواردی از همه جاذبه های موجود در آن است . در امتداد ساحل این شهر انواع ورزش ها و تفریحات آبی پر هیجان را تجربه خواهید نمود و همچنین رستوران ها و کافه های متنوعی برای صرف انواع خوراک های عربی و بین المللی وجود دارند . در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با برخی از سواحل شهر دبی آشنا کنیم .

پارک ساحلی الممزر

این پارک ساحلی در تور دبی سفر باتو یکی از بهترین نقاط شهر دبی برای ساعت ها تفریح و آرامش است . ساحل الممزر مکان مناسبی برای گشت و گذار و آب تنی است و امکانات تفریحی متعدد آن جوابگوی همه نیازهای شما خواهد بود. پارک ساحلی الممزر بیش از یکصد هکتار وسعت دارد و تمام این خط ساحلی نگهبان ها و گاردهای ساحلی کاملا رصد می شود و از امنیت بالایی برخوردار است . اغلب گردشگران مایل اند در این منطقه پیک نیک کنند و یا تنی به آب بزنند . در ضمن پارک ساحلی الممزر دارای محوطه بازی کودکان ، سالن آمفی تئاتر ، و رستوران ها و کافه های متنوعی است .

همچنین بهتر است بدانید ، ساحل الممزر روزهای دوشنبه ها و چهارشنبه ها برای استفاده بانوان و کودکان اختصاص یافته و در این دو روز بانوان محجبه قادر خواهند بود از امکانات موجود در آن به طور اختصاصی بهره مند شوند و آزادانه در آبهای این منطقه شنا کنند و یا آفتاب بگیرند .

در اطراف این خط ساحلی هتل ها و اقامتگاههای لوکس و مدرنی به چشم می خورند که برای اقامت ایده ال هستند . همچنین ساحل الممرز مکان مناسبی برای تجربه انواع ورزش ها و تفریحات آبی پر هیجان است . و از این رو در اغلب ایام سال مملو از گردشگر است .

ساحل لامر

پیشنهاد بعدی ما به شما تفریح و خوشگذرانی در امتداد ساحل لامر است . این منطقه یکی از بهترین سواحل عمومی شهر دبی است که در سه حوزه لامر جنوبی ، لامر شمالی و لاگونا پراکنده شده است . ساحل لامر در منطقه ما بین پرل جمیرا و خلیج جمیرا قرار گرفته و از امکانات رفاهی متنوعی برخوردار است .

گفتنی است این خط ساحلی دارای بیش از هشتاد فروشگاه ، کافه و رستوران های ساحلی با محیطی ایده ال است و همچنین  دارای زمین بازی برای کودکان نیز هست است .

ساحل الصفوح

تمامی سواحل شهر دبی دارای چشم انداز زیبا و امکانات رفاهی منحصر بفرد اند از این رو بهتر است نزدیکترین ساحل به محل اقامت خود را انتخاب نموده و حداقل روزی یکبار برای شنا یا آفتاب گرفتن به آنجا بروید . ساحل الصفوح نیز منطقه ای معروف است و مابین منطقه پالم جمیرا یا نخل جمیرا و تفرجگاه مشهور مدینه جمیرا قرار گرفته و از محبوبیت بسیاری برخوردار است  .

این ساحل به نسبت مابقی سواحل عمومی در این شهر خلوت تر است و آرامش موجود در آن بی نظیر است . خط ساحلی الصفوح در امتداد جاده شاه سلمان بن عبدالعزیز السعود (جاده الصفوح سابق) قرار گرفته و از امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی برخوردار است .

ساحل السیف

بر اساس مطلب سایت تور لحظه آخری سفر باتو ، این خط ساحلی به نسبت سنتی تر بوده و در اطراف آن بافت تاریخی شهر را خواهید دید . ساحل السیف در گذشته پاتوق ماهیگیران و صیادان مروارید بود اما امروزه دارای امکانات رفاهی متنوعی است و گردشگران بسیاری را به سمت خود می کشاند .

ساحل السیف در محله تاریخی الفهید واقع شده است و این منطقه در واقع محل اتصال بخش قدیمی و مدرن شهر دبی است . همچنین در این ساحل فروشگاه ها و مراکز خرید مدرنی را خواهید دید . همچنین کافه و رستوران های متنوعی در اطراف آن به چشم می خورد که شما را به ادامه گشت و گذار ترغیب می کند . گفتنی است در امتداد در این ساحل کشتی ها و قایق های سنتی عربی را می بینید که برخی یک قرن قدمت دارند و مسافران می توانند با کرایه کردن آنها گشتی بر روی آبهای زیبا بزنند .

به این آهنگ چه امتیازی می دهید؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. شمارش آرا: 0

اولین نفری باشید که به این آهنگ امتیاز می دهید.

نظرات
پی ام 30 موزیک
[ads_footer]