از سراسر وب

خبر یکی از وجوه اصلی و جدا ناپذیر زندگی است که همواره مهم و قابل توجه بوده و هست. خبر محدوده وسیعی دارد از گفت و گو دو نفر تا خبرگزاری های بزرگ و سایت های بزرگ خبری مثل رکن آنلاین که خبر های روز دنیا را به نظر مردم میرسانند. خبر به قسمت هایی تقسیم میشود مثل اخبار سیاسی، اخبار اقتصادی، اخبار ورزشی و غیره که همه این اخبار برای مخاطبان خاص خود را باارزش و قابل توجه است.

اخبار در زمان انتخابات

اخبار سیاسی

همانطور که گفتیم یکی از جلوه های مهم اخبار اخبار سیاسی است که مخاطبان خوبی دارد. از اخبار شهری و روستایی تا انتخابات کشور آن سر دنیا را شامل میشه. اما امروز میخوایم در باره یکی از مهم ترین و اساسی ترین اخبار یعنی اخبار انتخابات ریاست جمهوری 1400 در ایران سخن بگوییم که یکی از اخبار مهم و داغ این روز هاست. در ادامه به بعضی از جلوه های مهم آن می پردازیم.

اخبار سیاسی

انتخابات

انتخابات آن هم انتخابات ریاست جمهوری یک کشور اسلامی که سال ها درگیر جنگ با استعمار و تحریم های همه جانبه دشمن بوده باید بحث مهمی باشد. آن هم امروزه که حرف و حدیث های گاه نقیضی به گوشو چشم مردم میرسد و اصولی زیادی مهمی زیر پا گذاشته میشود. از حرف ها مقامات بالا برای شرکت در انتخابات تا شایعات و نامزد های احتمالی و آغاز نام نویسی نامزد ها موضوعاتی است که در این بخش مورد بحث گذاشته میشود.

نامزد های احتمالی

با شروع ثبت نام داوطلبانی که برای انتخابات میخواهند نامزد شوند اخبار نامزد های احتمالی شروع میشود. بیشتر مقامات بالا مثل رییس مجلس یا مقاماتی که قبلا صمتی داشته و الان بوی ریاست جمهموری 4 ساله آن ها را جذب میکند. همه و همه به لیست خبرگذاری ها رفته و اخبار روز به روز و یا حتی ساعت به ساعت آن ها گزارش میشود از شایعات تا سخنانی که گفته اند و اعمالی که انجام میدهند. البته که این اخبار همواره توسط افرادی سمت گذاری میشود.

نامزد های احتمالی انتخابات

شایعه پراکنی در این اخبار

درست است اخبار سیاسی از آن دسته اخبار است که همواره دستخوش تغییراتی میشود و حتی گاه مشاهده میشود که خبر گذاری های بزرگ توسط دست ها و پول های هنگفتی دست به هدف گذاری اخبار سیاسی به خصوص اخبار انتخابات میکنند. انتخابات واقعا بحث بزرگی است زیرا سرنوشت یک ملت به آن وابسته و تاریخ ها با آن تغییر میکنند. اما با این همه شک و تردید در اخبار از کجا اخبار بدون تغییر دریافت کنیم؟

بهترین سایت در پوشش اخبار انتخابات

سایت رکن آنلاین

همانطور که از اسمش پیداست یکی از ارکان اصلی اخبار ایران این سایت است. این سایت توانسته با ارائه اخبر بدون سانسور و پر حواشی و بدون تغییر به مردم اعتماد زیادی کسب کند. این سایت اخبار مختلف و وسیعی را پوشش می دهد بطوری که این سایت در طول روز حدود میلیون ها بار بازدید میشود. در این سایت میتوانید اخبار انتخابات مثل حواشی نامزد ها و شایعه ها و واقعیت ها را ببینید و از اصالت این سایت مطلع بشوید.

به این آهنگ چه امتیازی می دهید؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. شمارش آرا: 0

اولین نفری باشید که به این آهنگ امتیاز می دهید.

نظرات
پی ام 30 موزیک
[ads_footer]