از سراسر وب

تورنتو با بیش از 2.6 میلیون نفر جمعیت بزرگترین شهر کاناداست. شهر پایتختی استان Ontario که جاذبه‌ها و تفریحات بسیاری به گردشگران و بازدیدکنندگان ارائه می دهد. لیست جاذبه های گردشگری تورنتو شامل موزه های سطح جهانی ، مراکز خرید عالی ، رستوران های خوب برای صرف غذا و تنوع فعالیت های تابستانی و زمستانی در فضای باز است. تورنتو دارای ‌های تیم های ورزشی حرفه ای شناخته شده از جمله تیم بیسبال Blue Jays و هاکی  Maple Leafs است.  تورنتو با داشتن محله چینی بزرگ ، ساختمان‌های احیا و نوسازی شده مربوط به دوره سلطنت ملکه ویکتوریا وآسمانخراشهای مدرن امروزی اش ، شهری پر جنب و جوش است.

Hockey Hall of Fame

از سال 1017 و با تاسیس تیم هاکی Maple Leafs ، تورنتو به عنوان کشور هاکی روی یخ شناخته می شود. این شهر همچنین دارای تالار افتخارات مشاهیر هاکی است که باعث می شود این شهر را به یکی از جاذبه های دیدنی برای کسانی که عاشق ورزش های مهیج هستند تبدیل کند. این موزه است که کاپ معتبر Stanley را در خود دارد ، تصاویر و اطلاعات بزرگترین بازیکنان این ورزش را به نمایش می گذارد و همچنین با استفاده از مصنوعات و فیلم ، تاریخچه آن را توصیف می نماید. این موزه همچنین دارای پیشرفته ترین نمایشگاه های چند رسانه های تعاملی مطابق با آخرین پیشرفتهای علمی است که به بازدید کنندگان امکان می‌دهد که به صورت مجازی با بازیکنان حرفه ای بازی کنند و یا بازی یک بازی را به صورت کامل گزارشگری نمایند.

بیشتر بخوانید: کار در تورنتو

تورنتو Eaton Center

بازدیدکنندگان می‌توانند تا زمانی که در تورنتو هستند ازEaton  ، مرکز خرید برتر تورنتو خرید کنند و برای صرف غذا می توانند به یکی از بسیاری از رستوران های این مرکز خرید که دارای غذاهای مختلف از فست فود تا غذا های قومی مختلف است بروند. در کل این مرکز خرید درست در مرکز شهر و دارای بیش از 235 مغازه و رستوران است. این مجموعه عظیم که دارای دفاتر اداری نیز می‌باشد هر هفته حدود یک میلیون بازدید کننده دارد و یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری دیدنی تورنتو است. متاسفانه بازدیدکنندگان و گردشگران دیگر نمی توانند در بخش فروشگاه های زنجیره ای Eaton خرید کنند زیرا مدتی است که فعالیت های خود را متوقف کرده است.

High Park

 این پارک مخصوص کسانی است که می خواهند از تفریح در فضای باز لذت ببرند. بزرگترین پارک عمومی تورنتو و دارای مسیرهای مخصوص پیاده روی ،  زمین بازی مخصوص کودکان ، باغ وحش ها و دیگر امکانات رفاهی  است.  همچنین دارای یک اسکله و آبنما در دریاچه Grendier ، که پر از اردک و سایر پرندگان دریایی است و بهترین چشم انداز این بخش نیز مربوط به بالای باغ های تپه ای این منطقه است. این پارک همجنین دارای یک استخر در فضای باز ، زمین بیس بال و تنیس مخصوص کسانی است که فعالیت های بدنی بیشتری از پیاده روی در طبیعت را ترجیح می دهند. یک برگ درخت افرا ( نشان ملی کشور کانادا ) به وسیله انواع گل ها و گیاهان دیگر ساخته شده است و به عنوان مشهور ترین بخش این پارک شناخته شده است.

Royal Ontario Museum

موزه سلطنتی Ontario یکی از محبوب ترین موزه های تورنتو عنوان شده است و با انواع نمایشگاه‌هایی که برگزار می‌کند ، سخت می توان این ادعا را نپذیرفت. این موزه تاریخ طبیعی را با فرهنگ جهانی ترکیب می‌کند و نمایشگاه‌هایی پر از تصاویر و مجسمه دایناسورها و از انسانهای ماقبل تاریخ گرفته تا منسوجات و گوناگونی زیستی را به نمایش می گذارد. و همچنین تعداد زیادی نمایشگاه های علمی و تعاملی برای  افزایش دانش بازدیدکنندگان از گذشته و حال وجود دارد. این موزه بزرگترین مجموعه نمایشگاه های معماری چینی در خارج از کشور و کلکسیون های زیادی از آثار دیگر کشور ها از جمله آفریقا و خاور میانه را نیز داراست.

Casa Loma

Casa Loma یکی برجسته ترین نقاط گردشگری در تورنتو است ، این بنا که یک قلعه بسیار بزرگ است از زمانی که بر روی دامنه ای در کوهستان و در قرن بیستم ساخته شد، برجستگی و زیبایی خود را حفظ کرده است و از آن دسته جاذبه هایی است که نبایید بازدید از آن را از دست بدهید. این قلعه رویای مردی ثروتمند بود که همیشه می خواست در قلعه زندگی کنند بنابراین آن را ساخت. این قلعه دارای 98 اتاق است و زمانی که ساخته شد  بزرگ ترین خانه در تورنتو بوده است. Casa Loma دارای گذرگاه های مخفی ، باغ های زیبا ، یک کتابخانه ، یک سالن بزرگ و حتی یک آسانسورنیزمی باشد که حدود 300 نفر و به مدت سه سال مشغول ساخت این بنای باشکوه بوده اند.

Ripley’s Aquarium of Canada

استفاده از لغت شگفت انگیز برای توصیف این آکواریوم عظیم در کشور کانادا که دارای 16000 حیوان آبزی است و همگی در یک مخزن شیشه ای بزرگ شنا می کنند ، کفایت نمی کند. این مخزن مانند مخزن های معمولی و خانگی شما نیست و با حجمی معادل 1/5 میلیون گالن آب ( 5/7 میلیون لیتر ) پر شده است. بازدیدکنندگان با قدم زدن در زیر تونلی زیر آب که بزرگترین تونل آبی مشاهده در آمریکای شمالی است شاهد این زندگی دریای بی نظیر هستند وکوسه ها ، پرتو ماهی گزنده و دیگر موجودات دریایی را از نزدیک مشاهده می کنند. این آکواریوم دارای بیش از 100 نمایشگاه تعاملی برای کسب اطلاعات بیشتر برای بازدیدکنندگان است. هر دو ساعت یک بار یک مرتبه نماش هایی زنده که حیوانات ایفاگر نقش آنها هستند برگزار می شود.

Islands

جزایر موجود در این شهر یکی دیگر از مقاصد گردشگری و تفریحی زیبا درتورنتو است. این جزایر که از طریق قایق و کشتی از کنار سواحل قابل دسترسی هستند، تنها جزایر این بخش از دریاجه Ontario هستند. بزرگترین منطقه شهری در آمریکای شمالی است که البته خالی از خودرو می باشد زیرا فقط تعدادی خودرو اجازه دسترسی به این مناطق را دارند. تفریحات بسیاری از شنا و قایق سواری تا دوچرخه سواری و گلف Frisbee ، همگی در این بخش وجود دارند. Centerville که در بخش مرکزی بزرگترین جزیره واقع شده است ، یک پارک تفریحی به سبک دهه 1900 است که مخصوص کودکان است و دارای را آهن مینیاتوری و چدخ فلکی آنتیکی است. این جزایر سالانه میزبان جشنواره های موسیقی به سبک راک و انواع آثار هنری نیز می باشد.

Distillery District

گردشگران علاقه مند به تاریخ و کسانی که می خواهند از تورنتو زمان ویکتوریا دیدن کنند ، این منطقه را برای بازدید انتخاب می کنند. این منطقه بازار مانند که در یک منطقه تاریخی و فاصله ای اندک از مرکز شهر قرار دارد فقط مخصوص پیاده روی است. این مطقه که یکی از گرم ترین و جالب ترین نقاط کانادا محسوب می شود ، دارای بیش از 80 مغازه خرده فروشی ، بوتیک ، غذاخوری و نیز نمایشگاه های هنری و سالن های سرگرمی برای بازدیدکنندگان و گردشگران است. این ناحیه همچنین در طول سال میزبان و برگزار کننده برخی رویداد ها همانند نمایش های هنری و جشنواره های موسیقی است.

بیشتر بخوانید: سرمایه گذاری در تورنتو

St. Lawrence Market

گردشگران برای انجام خرید های تاریخی خود از این بازار قدیمی که از سال 1803 مورد توجه گردشگران و مردم بوده است دیدن می کنند. امروزه این بازار دارای سه ساختمان است که یکی از آنها برای غذا های مخصوص ، یکی برای بازار روزهای شنبه مزرعه داران و سومی دارای مغازه ها و فروشگاه های خرده فروشی است. بازار جنوب دارای 120 مغازه فروش غذاهای ویژه همانند brads and produse است. خدمات فرهنگی نیز در طبقه دوم این بازار قرار دارند. بازار شمال برگزار کننده ی شنبه بازار مزرعه داران است که از سال 1803 فعالیت خود را آغاز کرده است. این بازار در روز های یکشنبه ارائه دهنده لوازم آنتیک و قدیمی است و سالن و بنای St. Lawrence که در سال 1850 ساخته شده نیز میزبان کسب و کار های خرده فروشی است.

CN Tower

این برج که در قلب مرکز شهر تورنتو قرار دارد شناخته شده ترین نماد کاناداست. این برج مخابراتی در طی سال های 1973 تا 1976 توسط یک شرکت راه آهن کانادایی به نام Canadian National ساخته شده و دارای ارتفاعی معادل 33.553 متر است که به مدت 30 سال و تا  قبل از ساخت Burj Dubai به عنوان بلند ترین سازه جهان بود. یک آسانسور شیشه ای مخصوص برای گردشگران وجود دارد که بازدیدکنندگان را تا جایی بالا می برد که بتوانند از پشت پنجره های شیشه ای و یا از روی یک بالکن محیط زیبای اطراف را تماشا کنند.کسانی که از قبل رستوران هارا رزرو کرده باشند ، می توانند بدون انتظار به تماشای منطقه بپردازند و در طول شب نیز نورهای منطقه Rochester واقع در New York از روی دریاچه قابل دیدن هستند.

به این آهنگ چه امتیازی می دهید؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. شمارش آرا: 0

اولین نفری باشید که به این آهنگ امتیاز می دهید.

نظرات
پی ام 30 موزیک
[ads_footer]