از سراسر وب

موزیک یا همان آهنگ‌ها امروز جز لاینفک زندگی ما شده‌اند. در محل کار، منزل، انواع جشن‌ها و مهمانی‌ها، داخل اتومبیل پشت چراغ قرمز، در حین انتظار برای ویزیت پزشک و خیلی زمان‌ها و مکان‌های دیگر، این آهنگ‌ها هستند که گاهی زندگی و اوقات مرده ما را پر می‌کنند و حال و هوای ما را تغییر می‌دهند. ولی خب انتخاب نوع آهنگ هم از آن دست مواردی است که شاید شما مثل خود من درگیر آن باشید. من که برای این کار به سایت بیپ موزیک سری زدم و با دست پر برگشتم پیشنهاد می‌کنم شما هم امتحان کنید و آهنگ‌های برتر 1400 را جستجو کنید تا فهرستی از آهنگ های پر طرفدار و محبوب در چند ماه گذشته برای شما نمایان شود و انتخاب برای شما آسان شود.

منتخب برترین آهنگ های 1400

در این بخش که شامل برترین آهنگ‌های 1400 است درواقع آهنگ‌های پربازدید و پرطرفدار قرار دارد که موردپسند افراد زیادی است و خلاصه بیشتر گوش می‌شوند. از این مجموعه می‌توان به آهنگ‌هایی نظیر “نگم برات از بابک جهانبخش”،”آهنگ گل از سهیل مهرزادگان”، ” مه از فریدون آسرایی”، “جزر و مد از بهنام خدری”،”مداد رنگی از میثاق راد”،”بی احتیاط از راغب” و بسیاری از آهنگ‌های پرطرفدار دیگر از خوانندگان و آهنگسازان برگزیده و پرطرفدار کشور است. این آهنگ‌ها به ترتیب ماه از تیر تا فروردین در قسمت منتخب آهنگ‌های سایت بیپ موزیک و با حداکثر کیفیت 320 با فرمت mp3 ، موجود است که می‌توانید با مراجعه به این قسمت آهنگ محبوب خود را پیدا کنید.

به کدام سبک موسیقی علاقه دارید

البته در بالا آهنگ‌های زیادی برای دانلود آهنگ های برتر 1400 لیست شده است. برای دانلود منتخب برترین آهنگ های سال 1400 بخش آهنگ های تاریخ ما یک انتخاب مناسب خواهد بود. سبک‌های مختلفی برای موسیقی وجود دارد که شاید برای افراد مختلف با علایق مختلف جالب‌توجه باشد. شاید محبوب‌ترین شکل‌های موسیقی، انواع راک و پاپ باشند که اغلب موردعلاقه نسل جوان هستند و طرفداران بسیاری در این قشر دارند. البته در بالا هم آهنگ‌ها در طیف وسیعی از علاقه‌ها جای می‌گیرند و می‌توانند علایق شما را پوشش می‌دهند.

چرا به آهنگ های برتر 1400 علاقه داریم؟

درواقع پاسخ به این پرسش برمی‌گردد به علاقه ناخودآگاهی که ذهن ما به آهنگ دارد و تأثیری که روی آن می‌گذارد. شاید برایتان جالب باشد، ولی موسیقی تأثیرات فوق‌العاده‌ای می‌تواند بر روی ذهن ما داشته باشد. برای همین است که مدام در ناخودآگاه خود به دنبال آهنگ‌هایی هستیم که دیگران گوش می‌دهند و درواقع آهنگ‌های برتر محسوب می‌شوند.

تحقیقات نشان می‌دهند که موسیقی می‌تواند باعث سلامتی شما شود. آهنگ یا همان موسیقی می‌تواند منبعی برای لذت و حتی رضایت شود. حتماً تابه‌حال شده است که با یک آهنگ عاشقانه گریه کرده باشید و با یک آهنگ شاد به وجد آماده باشید. تمام این احساسات و بسیاری از احساسات دیگر، مجموعه واکنش‌هایی هستند که آهنگ‌ها می‌تواند در ما ایجاد کند و خلاصه بخش‌های مختلف مغز را بیدار و وادار به عکس‌العمل کند. پس به راحتی می‌توانید قدرت موسیقی را در تأثیرگذاری بر روحیه و حتی الهام بخشیدن را به عمل درک کنید.

چطور آهنگ خوب انتخاب کنیم

خب البته آهنگ های برتر 1400 بسیار هستند و خلاصه انتخاب از بین چند ده آهنگ شاید کار سختی باشد. ولی بهتر است بدانید که چه می‌خواهید؟ می‌خواهید حالتان خوب شود و یا می‌خواهید گریه کنید؟! می‌خواهید بخندید و شادباشید و یا می‌خواهید آهنگی گوش دهید که با حال شما (عصبانیت و یا ناراحتی) هم‌خوانی داشته باشد.

خب اگر بدانید که چه می‌خواهید باید بدانید که هر خواننده چه سبک کارهایی معمولاً دارد و خلاصه کار کدام خواننده می‌تواند حال شما را عوض کند.

به این آهنگ چه امتیازی می دهید؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. شمارش آرا: 0

اولین نفری باشید که به این آهنگ امتیاز می دهید.

نظرات
پی ام 30 موزیک
[ads_footer]