از سراسر وب

ترون یکی از آلت های کوین های مطرح در بین ارزهای رمزپایه است که آن را به عنوان یک سیستم عامل مبتنی بر بلاکچین که به شما امکان می دهد برنامه های غیرمتمرکز ایجاد کرده و محتوای رسانه ای را به اشتراک بگذارید، شناخته می شود.

رمز ارز این سیستم عامل TRX نام دارد و به منظور تقسیم اعتبار، پرداخت، توسعه و ذخیره سازی برای یک سیستم عامل دیجیتال در سراسر جهان طراحی شده است.

به عبارت دیگر، این بدان معناست که کسانی که Tron را در اختیار دارند، بر داده های ایجاد شده از جمله نحوه توزیع آن برای مخاطب، کنترل و مالکیت کامل خواهند داشت.

به عنوان یک ذخیره ارزشمند می توان در صرافی ها به خرید ترون پرداخت. ترون در سال 2017 توسط جاستین سان تاسیس شد. در اصل TRX نشانه های مبتنی بر ERC-20، Ethereum بود، اما در سال 2018 ترون از آن جدا شد و رمز توجیهی خود را ایجاد کرد.

در همان سال، ترون BitTorrent، بزرگترین پلتفرم اشتراک فایل در اینترنت را خریداری کرد که گام بزرگی در راستای تلاش برای ایجاد شرایط بازی برای رسانه ها در اینترنت بود.

بالاترین قیمت ترون در ژانویه 2018 به دست آمد که سکه آن به 0.22 دلار رسید، اما اکنون ارزش آن %۶۷.۷۱ پایین ‌تر است. در زمان نگارش این مقاله، از نظر سرمایه بازار در رتبه 25 قرار دارد.

چرا ترون اختراع شد؟

ترون با یک هدف روشن ابداع شد: پاداش به سازندگان محتوا برای تلاش های آنها. صنعت رسانه در حال حاضر به گونه ای ساختار یافته که چند شرکت بزرگ مانند یوتیوب، فیس بوک و اپل تا حد زیادی کنترل و مشاهده رسانه ها در وب سایت هایشان را در اختیار دارند.

آنها نه تنها آنچه دیده می شود را در دست کنترل دارند بلکه بیشتر پول تولید شده توسط رسانه ها را نیز به خود اختصاص می دهند. با این حال، سازندگان فقط قسمت کمی از درآمد را دریافت می کنند.

ترون برای اصلاح این موضوع تأسیس شد. با حذف به اصطلاح “مرد رسانه متوسط”، Tron توانایی پاداش دادن مستقیم به سازندگان محتوا از طریق شبکه Tron و استفاده از نشانه های TRX را دارد.

به عبارت دیگر، رسانه کاملا به مبتکر تعلق دارد نه به یک شرکت بزرگ.

ترون چگونه کار می کند و چه فناوری پشت آن است؟

شبکه ترون طبق چند اصل فعالیت دارد. نخست اینکه همه داده های موجود در سیستم بدون هزینه هستند و به وسیله یک آژانس مرکزی کنترل نمی شوند.

صاحبان محتوا این شرایط را دارند که سرمایه های دیجیتال یعنی رمز TRX یا دیگر نشانه های ساپورت شده توسط  تی آر ایکس را به عنوان پاداش برای محتوای خود به دست آورند.

توسعه دهندگان می توانند سکه ها یا نشانه هایی ایجاد کنند که در برنامه های آنها به کار گرفته شود. ترون این نشانه های ایجاد شده را تحت نظارت خود قرار می دهد. در آخر هم برنامه توسعه شبکه این ارز، پشتیبانی از بازی ها در شبکه می باشد.

این گزینه ها تماماً غیرمتمرکز بوده و شما می توانید در زمان تهیه بازی با TRX خود، به شکل مستقیم به تولید کنندگان پاداش بدهید.

آیا ترون پول واقعی است؟

TRX می تواند به عنوان پشتوانه ای ارزشمند، سرمایه گذاری یا در تجارت دیگر کریپتوها کاربرد داشته باشد. به همین ترتیب در بین آلت های کوین های مطرح می توان آن را “پول واقعی” دانست.

با این وجود، بهره اصلی از رمزارز در زمان ایجاد و تعامل با dApps در شبکه است. همچنین این امکان وجود دارد که این ارز رمزپایه را به عنوان سهام گرفت تا پاداش معروف “قدرت ترون” را کسب کرد.

این اتفاق به مالک اجازه رأی دادن در مورد تصمیمات شبکه و وضعیت بالاتر را می دهد. اگر یک مالک نشانه ارزهای خود را ببندد، TP بیشتری به دست می آورد.

هزینه های ترون

تراکنش های Tron در شبکه رایگان بوده و این یک موفقیت قابل توجه است. وقتی TRX را در صرافی خریداری می کنید، هزینه ای کمی برای اتصال به فروشنده پرداخت می کنید، به خصوص که TRX را فقط می توان با سکه دیگری مانند بیت کوین یا اتریوم خریداری کرد.

مزایای Tron چیست؟

تراکنش های سریع: تراکنش های Tron بسیار سریع عملی می شوند به این دلیل که شبکه قادر است تا 2 هزار تراکنش در ثانیه را ساپورت نماید. چنین ظرفیت تراکنشی خبر از آینده ای روشن برای این ارز دارد و زیربنای بالقوه شبکه برای ایجاد تحول در رسانه های بر خط است.

با مقایسه این سکه با سکه های دیگر مانند  Ethereumیا بیت کوین عملکرد آن مشخص می شود.

ایجاد dApps: چنانچه dApp را روی سیستم تولید نمایید و محتوای آن را عرضه کنید، این امکان را دارید که در ازای آن دارایی های دیجیتال به دست آورید. این دارایی ها می توانند در رمزهای عادی TRX یا در آلت های کوین های مطرح دیگر باشند.

شما زیر مجموعه TRX را تولید می کنید، از این رو قادرید برای تلاش خود در ساخت برنامه و محتوای آن جبران نمایید.

اگر دوست ندارید این برنامه را ایجاد کنید، برخی از dApp های ایجاد شده همچنان به شکل رایگان در اختیار شما قرار می گیرند.

پشتیبانی مستقیم از سازندگان محتوا: ترون بر این باور است که پشتیبانی مناسب تر از تولید کنندگان محتوا امری ضروری بوده و شبکه ترون گزینه ای درست برای انجام این کار می باشد.

اگر امروزه در سال 2021 از اینترنت بهره می برید، یقیناً از تماشای رسانه های آنلاین خشنود خواهید شد. لذتی که از تماشا می برید مدیون سازندگان محتوا هستید، از این رو منصفانه است که از آنها به اندازه کافی برای تلاش هایشان حمایت شود.

آیا می توان از ترون به صورت ناشناس استفاده کرد؟

تراکنش های Tron ناشناس هستند اما فقط در خود شبکه وجود دارد. خرید ترون و نیاز به استفاده از کیف پول به این معنی است که شما برای خریدن توکن ها باید به طور کامل هویت خود را ثابت کنید.

با این حال، یک بار در شبکه ترون، معاملات می توانند به صورت ناشناس انجام شوند. از طرف دیگر توجه داشته باشید که تمام بلاکچین ها سابقه ای از معاملات این زنجیره را نگهداری می کنند.

به همین ترتیب، هیچ بازاریابی واقعاً ناشناس نیست.

ترون چقدر امنیت دارد؟

آلت های کوین های مطرح  مثل ترون در دنیای رمزنگاری شهرت زیادی دارند. مانند سایر ارزهای رمزپایه، Tron یک شبکه غیرمتمرکز می باشد، بنابراین، شخص مسئولیت زیادی دارد که در حفظ توکن های خود کوشا باشد.

در مورد کل سیستم، باید بگوییم که هنوز رسوایی امنیتی از آن منتشر نشده است.

چه موسسات مالی از ترون استفاده می کنند؟

Refereum : این پلتفرم به بازیکنان امکان می دهد هنگام پخش جریانی TRX را بدست آورند و به بینندگان اجازه خواهد داد هنگام تماشای آنها پاداش کسب کنند.

این مشارکت با تمرکز رسانه ای ترون سازگار بوده و نشان دهنده پتانسیل عظیم ادغام بازی ها و بلاکچین است. محرک اصلی تلاش آنها سرویس پخش جریانی DLive می باشد که ترون از طریق مشارکت BitTorrent با این سرویس به آن دسترسی پیدا می کند.

Metal Pay:  Metal Payیک سرویس پرداخت آنلاین است که اجازه ارسال پول به سراسر جهان را می دهد و آنها با Tron شریک شده اند.

به این معنی که کاربران هم اکنون می توانند به راحتی و از طریق وب سایت Metal Pay یا برنامه خود به صورت نقدی توکن های TRX را خریداری کنند.

این کمک می کند تا یکی از موانع معرفی Tron یعنی روند خرید TRX، که ممکن است پیش از این برای برخی از افراد دشوار بوده باشد، برطرف شود.

سامسونگ: سامسونگ، Tron را به Blockchain Keystore خود اضافه كرده است. این بدان معناست که کاربران سامسونگ که جدیدترین نسخه ها را دارند اکنون می توانند از طریق فروشگاه برنامه سامسونگ به Tron dApps دسترسی پیدا کنند.

این یک موفقیت قابل توجه برای Blockchain بحساب می آید، زیرا محتواسازان جدید می توانند در ازای تلاش های خود غرامت عادلانه دریافت کنند و اکنون dApp های آنها برای مخاطبان گسترده تری قابل دسترسی است.

استخراج ترون 

TRX از بین نمی رود. در عوض شما می توانید با قرار دادن توکن های موجود خود، رمزها را برای تأیید سایر معاملات به دست آورید. اعتبارسنجان با کمک به اعتبارسنجی معاملات، برای ایجاد رمزها یا تجارت هزینه ای دریافت می کنند.

لازم به ذکر است که این آلت های کوین های مطرح پرداخت شده به تازگی ایجاد نشده اند، اما در حال حاضر وجود دارند.

کیف پول ترون

کیف پول Tron نرم افزاری است که می تواند TRX را ذخیره کند و به اشکال مختلف وجود دارد. در واقع چندین کیف پول Tron که توسط خود جامعه ایجاد شده، در وب سایت Tron موجود است. در اینجا چند نمونه هستند:

  • Ledger Nano S کیف پول سخت افزاری
  • Trezor کیف پول سخت افزاری
  • Guarda-Wallet کیف پول دسکتاپ
  • Atomic Wallet کیف پول دسکتاپ
  • Tronscan کیف پول آنلاین
  • Tronlink برنامه افزودنی برای Google Chrome

هر کیف پول را که انتخاب کنید، مزایا و معایب مختلفی دارد. برخی قابل حمل هستند، در حالی که برخی دیگر امنیت بیشتری را ارائه می دهند. قبل از تصمیم گیری مطمئن شوید که کاملا تحقیق کرده اید.

آیا می توان در ترون سرمایه گذاری کرد؟

چنانچه ظرفیت شبکه ترون و چشم انداز آن برای شما مهم است، باید گفت که این یک سرمایه گذاری تماماً جذاب می باشد.

نشانه های تی آر ایکس پیش شرط تعامل با شبکه بوده و به همین دلیل سرمایه گذاری روی آنها معقول به نظر می رسد، به ویژه اگر شما تولید کننده یک محتوای مشتاق یا یک خالق محتوای بالقوه هستید که دوست دار رسانه است و قصد دارید با همه تعامل داشته باشد.

اما باید توجه داشت که قیمت ترون به عنوان یک ارز رمزنگاری شده تحت نوسانات قرار می گیرد. پیش از تصمیم نهایی برای سرمایه گذاری، تحقیقات لازم را انجام دهید و هرگز بیش از آنچه مایل به از دست دادن هستید در این ارز سرمایه گذاری نکنید.

به این آهنگ چه امتیازی می دهید؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. شمارش آرا: 0

اولین نفری باشید که به این آهنگ امتیاز می دهید.

نظرات
پی ام 30 موزیک
[ads_footer]