از سراسر وب

رالف سایمون وقتی پدرش به وسیله یک زنگ او را صدا می کنند رنج می برد، اما این کارآفرین موسیقی راه را برای استفاده از آهنگ های پاپ برای تماس های دریافتی از طریق تلفن های همراه هموار کرد. در اواسط دهه 1990، آقای سیمون متوجه شد که با آهنگ های پاپ می توانند زنگ تلفن های همراه را شخصی سازی کند. اما تلاش وی برای بدست آوردن حق استفاده از آهنگ ها به عنوان آهنگ های زنگ توسط صنعت ضبط امریکا مسدود شد ، زیرا کمپانی می ترسید کنترل موسیقی هایش را از دست بدهد.

آقای سایمون که ناامید شده بود ، به استرالیا پرواز کرد و به انجمن حق اجرا در استرالیا نزدیک شد ، تا جایی که درخواست شرکت وی برای مجوز استفاده از موسیقی برای تلفن ها را تأیید کردند. او که تأییدیه APRA را در دست داشت ، به ایالات متحده بازگشت و از تاییدیه استرالیایی ها استفاده کرد تا کمپانی های آمریکایی را ترغیب کند که آن ها هم اجازه این کار را به او بدهند.

موفقیت سایمون

از آن زمان ، آهنگ های زنگ موسیقی پاپ در همه جا فراگیر شده اند. برای برخی ، آن ها همچنان آلودگی صوتی به شمار می آیند.

آقای سایمون – در سیدنی به عنوان بخشی از جشنواره Vivid Sydney در مورد این کار صحبت های بسیاری کرد.

او گفت : مسئله این است هنگامی که ما برای اولین بار شروع به انتشار این آهنگ های زنگ کردیم ، به وضوح مشخص شد که افراد زیر 25 سال می خواهند چیزی داشته باشند که نشان دهنده شخصیتشان باشد.

آقای سیمون در سفر خود به سیدنی سه گوشی موبایل به همراه داشت. او صدای یک تلفن را اهنگی به سبک قدیمی گذاشت، یکی دیگر را سایلنت کرد و برای تلفن سوم Clash’s London Calling انتخاب کرد.

وی گفت: “صدای زنگ های خاص شلوغی را به راحتی می شکنند و آدم را مطلع می کنند.” در مورد مسئله گسترده تر فناوری موبایل ، آقای سیمون “واقعیت متناوب” را به عنوان یک حوزه کلیدی می داند. به عنوان مثال ، اگر قطعه از آهنگ بارها و بارها تکرار شود قطعا بیشتر جلب توجه می کند و خب البته اعصاب خوردکن تر است!

آقای سیمون گفت استرالیایی ها از بهترین نوآوران جهان در فناوری تلفن همراه و همچنین از جدی ترین و محترم ترین افراد در زمینه پذیرش ایده های جدید هستند.

پنج زنگ موبایل معروف دنیا

  1. Crazy Frog : به معنی قورباغه دیوانه است که کاملاً جز آزار دهنده ترین آهنگ های زنگ است ، صدای زنگ “دینگ ، دینگ” است که توسط یک فروشنده رایانه سوئدی در تلاش برای تقلید از موتورها، می باشد.

درجه رنجش: 9 از 10.

  1. IAmYourGummy Bear (TheGummy Bear Song) : یک آهنگ تکنوی قدیمی که به درد افرادی که دنبال یک صدای جون دار و واضح می گردند، می خورد.

درجه رنجش : 8 از 10.

  1. هر چیزی که توسط 50 Cent خوانده شده: نایجل، روزها مدیر برنامه است و شب ها به گنگستر تبدیل می شود. مطمئناً او به ظاهر ملایم و آرام به نظر می رسد اما با آهنگ زنگ In Da Club خود واقعی خود را نشان داده است.

 درجه رنجش: 6 از 10.

  1. آهنگ های زنگی که از دسته رینگتون ها خارج هستند: ممکن است بخواهید از دسته های بالا استفاده نکنید و از آهنگ های خاص دیگری استفاده کنید. مانند آهنگ جینگل بل است که در Stylophone نواخته می شود!

درجه رنجش: 8 از 10.

5.Barbie Girl :  این آهنگ پاپ احمقانه توسط گروه دانمارکی Aqua ساخته شده است. تضمین می کنیم که این آهنگ همه افراد را تا شعاع شش متر از طرف شما دور کند.

پیشنهاد سایت دانلود آهنگ زنگ موبایل

سایت آپ آهنگ با جمع آوری انواع مختلف آهنگ متناسب با سلیقه های مختلف، امکان دانلود آهنگ زنگ ملایم، غمگین و شاد را برای کاربراذن فراهم کرده است.

به این آهنگ چه امتیازی می دهید؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. شمارش آرا: 0

اولین نفری باشید که به این آهنگ امتیاز می دهید.

نظرات
پی ام 30 موزیک
[ads_footer]