از سراسر وب

تور مجازی شبیه سازی مکان موجود با کمک فیلم های متوالی یا تصاویر ثابت است. سایر عناصر چندرسانه ای مانند موسیقی ، جلوه های صوتی ، برنامه های طبقه و غیره نیز می توانند استفاده شوند. آنها در بازآفرینی نمایشی واقع گرایانه از واقعیت کمک می کنند. تورهای مجازی در ارائه دیدگاه به مناطق غیرقابل دسترس کمک می کنند و جایگزین جالب و عالی برای کارهای میدانی هستند که هزینه ها ، زمان یا تدارکات برای مردم مسئله ساز است.

تور مجازی نوآوری در صنعت در صنعت گردشگری به عنوان وسیله نقلیه ای برای پاسخگویی به نیاز روزافزون به تجربیات قابل توجه گردشگری عمل می کند.

چندین نوع تور مجازی وجود دارد ، از جمله:

تورهای ویدیویی

تورهای 360 درجه یا پانوراما

هنوز عکس های تور

تورهای طبقه بندی

روش های مختلفی برای ایجاد تورهای مجازی در دسترس است. یک تور مجازی خوب باید بتواند انواع مختلف داده را با استفاده از روش های فوری در دسترس ادغام کند. باید بتواند تصاویر را از دیدگاه ها و مقیاس های مختلف پیش بینی کند و باید داده های غیر بصری را نمایش دهد و بتواند تجربه کاربر را افزایش و گسترش دهد.

بازدید از آثار تاریخی با تور مجازی

سایت تاریخ ما تورهای مجازی را با دسترسی انعطاف پذیر در تمام سطوح به کاربر ارائه می دهد و آن ها را برای پاسخگویی به نیازهای کاربران سفارشی کردیم. در مقایسه با نماهای عادی ، دید وسیع تری نسبت به موارد ارائه می دهیم. تورهای مجازی ما همچنین می توانند تجربه ای را فراهم آورند که قابل تکرار باشد و این ویژگی از بسیاری جهات به ویژه در آموزش کمک می کند ، جایی که می تواند به تقویت یادگیری کمک کند.

بسیاری فکر می کنند تور مجازی مجموعه عکس هایی است که بهم پیوسته اند و مانند یک نمایش روی صفحه “اجرا می شوند”. کاربر می تواند “play” را فشار دهد یا تصاویر ثابت را کلیک کند اما نه بیشتر. نه بزرگنمایی، نه دیدن آنچه در آن گوشه وجود دارد ، نه بررسی هر گوشه و کنار از آنچه در تصویر است.تورهای مجازی سایت تاریخ ما در سرورهای مشتری میزبانی می شوند و می توانند با یک برنامه نویسی ساده در وب سایت قرار گیرد.

بهترین سایت تور مجازی ایران

این تجربه تعاملی به بازدیدکنندگان ما این فرصت را می دهد تا تصاویر کارهای هنری را از نزدیک و در حالی که با مسئولیت پذیری در خانه های خود فاصله دارند ، از نزدیک بررسی کنند. هر دوره 60 دقیقه ای مجازی در هر جلسه به 40 شرکت کننده محدود می شود تا امکان پرسش و گفتگو فراهم شود، بنابراین لطفاً برای اطمینان بهتر است در این تور ها ثبت نام کنید. تور مجازی پورتالی است که به شما امکان می دهد در یک  مکان دیدنی که در 360 درجه نیز ارائه شده اند گردش کنید. برای مشاهده تور 360درجه آثار تاریخی و فرهنگی ایرام به سایت تاریخ ما مراجعه کنید.

به این آهنگ چه امتیازی می دهید؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. شمارش آرا: 0

اولین نفری باشید که به این آهنگ امتیاز می دهید.

نظرات
پی ام 30 موزیک
[ads_footer]