از سراسر وب

فیلم های اما رابرتس

اما رابرتس Emma Roberts تنها فرزند کایلی کانیگهام مدل، بازیگر و خواننده امریکایی است. اِما رز رابرتز متولد ۱۰ فوریه در نیویورک، ایالات متحده آمریکا است. او تنها فرزند اریک رابرتس و کایلی کانیگهام است. پدر و مادرش زمانی که او تنها یک سال داشت از یکدیگر جدا شدند و سرپرستی او با مادرش کایلی بود او همچنین رابطه خوبی با پدرش ندارد با اینکه پدرش او را دوست دارد هرچند با عمه‌اش جولیا رابرتس رابطه بسیار صمیمانه دارد، او بعدها اعتراف کرد که عشقش به بازیگری به خاطر عمه اش جولیا شکل گرفته‌است؛ و دوران تحصیلاتش را در شهر لس آنجلس سپری کرد. رابرتز زمانی که کودک بود اوقات فراغتش را به حضور در پشت صحنه فیلمهای عمه مشهورش می‌ گذراند و همین امر سبب شد تا او تصمیم بگیرد برای باقی عمرش حرفه بازیگری را دنبال نماید. از دوستان صمیمی او می‌ تواند به کریستن استوارت و لی میشل اشاره کرد. او از طریق پدرش از نژاد انگلیسی، اسکاتلندی، ایرلندی، روسی، آلمانی و سوئدی است. رابرتس در فیلم کوکائین در نقش دختر جانی دپدر، در سریال غیر افسانه ای در نقش دانش آموز دبیرستانی که نوازنده و خواننده است مشهور شد. اط فیلم های او : اکوامارین، نانسی درو، مستقل کارگردان درک مارتینی با نام لایف لایف، دوازده، روز والنتاین، جیغ 4، سریال داستان ترسناک آمریکایی، سریال ملکه‌ های جیغ. برای دیدن آرشیو کامل دانلود فیلم های اما رابرتس به نیکی دیلی وارد شوید.

معرفی فیلم های اما رابرتس Emma Roberts

1- ما آسیابان هستیم

فیلم خارجی ما آسیابان هستیم We’re the Millers محصول 2013 کشور امریکا و انگلیس به کارگردانی راسون مارشال توربر ژانری جنایی و کمدی دارد. نویسندگی این فیلم را باب فیشر (فیلمنامه) استیو فابر (فیلمنامه) شان اندرس بر عهده دارند. هنرمندانی چون جیسون سودیکیس جنیفر آنیستون اما رابرتز در این فیلم ایفای نقش کرده اند.! داستان فیلم : دیوید دلال گلدان کوچک پس از سرقت یک هفته ای از او، توسط رئیسش مجبور می شود برای برداشتن بار ماری جوانا به مکزیک برود. دیوید برای اینکه شانس خود را برای عبور از مرز افزایش دهد، از رز رقصنده شکسته و دو نوجوان محلی می خواهد که به او بپیوندند و وانمود کنند که در تعطیلات خانوادگی هستند.

2- تعطیلات

فیلم خارجی تعطیلات Holidate محصول 2020 کشور امریکا به کارگردانی جان وایتسل ژانری عاشقانه و کمدی دارد. نویسندگی این فیلم را تیفانی پالسن بر عهده دارند. هنرمندانی چون اما رابرت، لوک بریس، کریستین چنووت در این فیلم ایفای نقش کرده اند.! داستان فیلم : ملاقات تصادفی در پیشخوان فروشگاه، اسلون را به جکسون معرفی می کند. هم از قرارهای کابوس‌آمیز (او) و هم از دخالت خانواده (او) در تعطیلات خسته شده‌اند، ترتیبی می‌دهند که به موجب آن تنها در تعطیلات به عنوان یک زوج با هم ملاقات می‌کنند تا زندگی را حداقل قابل تحمل کنند. به آرامی، به آرامی، در حالی که کلیشه های عاشقانه را به سخره می گیرند (و در کمال تعجب آنها)، رابطه آنها به چیزی عمیق تر تبدیل می شود. دانلود فیلم رایگان از سایت نیکی دیلی با ترافیک داخلی توصیه می گردد.

3- نرو

فیلم خارجی نرو Nerve محصول 2016 کشور امریکا به کارگردانی هنری جوست آریل شولمن ژانری اکشن،جنایی، ماجراجویی و کمدی دارد. نویسندگی این فیلم را جسیکا شارزر (فیلمنامه) جین رایان بر عهده دارند. هنرمندانی چون اما رابرتز، دیو فرانکو، امیلی مید در این فیلم ایفای نقش کرده اند.! داستان فیلم : Nerve’ درباره یک بازی جرات آنلاین است که در آن مردم به شرکت کنندگان جرأت های ناشناس برای پول می دهند. شرکت‌کنندگان با سخت‌تر شدن جرات‌ها برای بردن جایزه بزرگ با یکدیگر رقابت می‌کنند. وقتی کارها به طور فزاینده ای خطرناک می شوند و زندگی ها در خطر است، اوضاع بدتر می شود.

4- اکوامارین

فیلم خارجی اکوامارین Aquamarine محصول 2006 کشور امریکا به کارگردانی الیزابت آلن روزنبام ژانری عاشقانه،خانوادگی،کمدی و ماجراجویی دارد. نویسندگی این فیلم را جان کواینتنس (فیلمنامه) جسیکا بنینگر (فیلمنامه) آلیس هافمن بر عهده دارند. هنرمندانی چون اما رابرتزجوجوسارا پکستون در این فیلم ایفای نقش کرده اند.! داستان فیلم : در یک دهکده ساحلی دلهره آور فلوریدا، ریموند نجات غریق خوش ذوق جاذبه اصلی دختران است. رفقای نوجوان، کلر و هیلی با مشاهده در مورد او متخصص می شوند، اما هرگز جرات نزدیک شدن به او را ندارند، و پس از پایان فصل تابستان، زمانی که والدینش به استرالیا نقل مکان می کنند، از هم جدا می شوند. سپس آنها متوجه می شوند که طوفانی یک پری دریایی جسور را در یک استخر شنا می کند، که به آنها قول می دهد اگر به او کمک کنند تا به نپتون ثابت کند عشق وجود دارد، آرزو می کند، و ریموند تنها موجودی است که شبیه خدای عشق است.

به این آهنگ چه امتیازی می دهید؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. شمارش آرا: 0

اولین نفری باشید که به این آهنگ امتیاز می دهید.

نظرات
پی ام 30 موزیک
[ads_footer]