از سراسر وب

شش ماه اول سال 2022 شاهد نمایش فیلم های پرفروشی بودیم که به راحتی بازگشت باکس آفیس را پس از دوره متلاطم طولانی به دلیل همه گیری COVID-19 ثابت کردند. فیلم‌هایی مانند دکتر استرنج در چندجهانی از جنون و دنیای ژوراسیک: سلطه و بتمن. اگرچه نیمه اول سال 2022 شاهد چندین موفقیت و فرنچایز باکس آفیس غول پیکر بوده است، نیمه دوم سال می تواند امیدوارکننده تر باشد. به این ترتیب، فیلم‌های خاصی در آینده وجود دارند که برای هرکسی که مشتاق بازگشت به سینما هستند، هیجان‌انگیز است.

Minions: The Rise of Gru (1 ژوئیه)

پس از تأخیر طولانی در نتیجه همه‌گیری COVID-19، Minions: ظهور یک توله‌سگ سرانجام در جولای امسال در سینماها اکران می‌شود. دنباله فیلم اصلی که باکس آفیس را شکست، Gru . Rise It شاهد بازگشت استیو کارل به نقش نمادین خود از فیلم‌های من نفرت‌انگیز در مقدمه‌ای است که رابطه گرو با پیروانش را توضیح می‌دهد. فیلم مینیون های 2 با نظرات مثبت منتقدان مواجه شده است.

مینیون ها بیش از یک دهه است که از زمان اولین حضورشان در سال 2010، یک پدیده فرهنگی بوده و آنها را به Gru تبدیل کرده است. Rise یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های سال 2022. با موجودات عجیب و غریب دوست‌داشتنی که برای یک ماجراجویی کمدی دیگر بازمی‌گردند، مینیون‌ها 2 مطمئناً پرفروش‌ترین فیلم تابستانی کودکان خواهد بود.

نَه (22 ژوئیه)

پس از دو موفقیت بزرگ در فیلم Get out And the we Jordan Peele سومین تلاش کارگردانی. نه این نوید می دهد که هیجان و ترس را بیشتر از همیشه ببرد. نه هنوز در هاله ای از رمز و راز است، اما به نظر می رسد حول محور رویدادهای عجیب و غریب در مزرعه ای در کالیفرنیا است که به نظر می رسد تأثیری عمیقاً پوچ بر انسان ها و حیوانات اطراف دارد.

انتظارات از فیلم آینده جردن پیل بالاست، زیرا نام او مترادف با ژانر ترسناک مدرن شده است. تریلرها بدون تماشاگران چیزهای زیادی برای ادامه دادن ارائه نکردند، و جنبه‌های وحشتناکی را ایجاد کردند که مطمئناً مانند فیلم‌های قبلی پیل، برای هفته‌های آینده کابوس‌هایی را برای بینندگان ایجاد می‌کنند.

قطار گلوله (5 اوت)

قطار سریع السیر این یک اکشن هیجان انگیز آینده است با بازی برد پیت در نقش قاتل که دست از کشتن می کشد، اما خود را در قطاری سریع در ژاپن پر از قاتل می بیند. همانطور که آنها برای به دست آوردن کالاهای مرموز مبارزه می کنند، یک راز مرموز شروع به افشای ماموریت های فردی آنها می کند.

قطار سریع السیر وعده می دهد که در سالی پر از فیلم های فرانچایز و انتشار زنده، یک تجربه سینمایی با طراوت باشد. این فیلم که از رمان ژاپنی ماریا بیتل با حضور بازیگران شناخته شده اقتباس شده است، به نظر می رسد که به اندازه کافی اکشن و طنز دارد تا به موفق ترین فیلم تابستان تبدیل شود.

پایان هالووین (14 اکتبر)

نتیجه گیری برای راه اندازی مجدد هالووین سه گانه، پایان هالووین سرانجام پاییز امسال در سینماها عرضه می شود. این فیلم قول می‌دهد که لوری استرود و مایکل مایرز را در آخرین رویارویی دوباره با هم متحد کند و تنها یک پیروز قطعی ظاهر شود.

در حالی که هالووین کیفیتی مشابه نسخه قبلی خود ندارد، فینال سه گانه ترسناک این فرصت را دارد که فرنچایز را به یک پایان قابل توجه برساند. با در نظر گرفتن آخرین باری که جیمی لی کرتیس نقش نمادین خود را بازی کرد، این فیلم برای هر کسی که از طرفداران فیلم 1978 است باید دیدن کند.

بلک آدام (21 اکتبر)

سرانجام، دواین جانسون اواخر امسال در فیلم ابرقهرمانی خود در نقش بلک آدام در فیلمی ظاهر شد که ورودی بعدی دنیای توسعه یافته دی سی است. سیاه‌پوست Adam It همچنین پیرس برازنان، آلدیس هاج، نوح سنتینیو و کوئینتسا سویندل را در نقش اعضای انجمن عدالت آمریکا بازی می‌کند که پس از خواب طولانی‌اش با قهرمانان جانسون روبرو می‌شود.

black Adam یکی از هیجان انگیزترین پروژه های ابرقهرمانی سال 2022 است که گروه فیلمبرداری سال ها قبل از اکران آن هیجان ایجاد کرده است. با توجه به اینکه این فیلم تنها چند ماه تا اکران در سینماها فاصله دارد، به عنوان اولین ورودی در DCEU تازه احیا شده برادر وارنر خواهد بود و احتمالاً در رویدادهای Shazam بازی خواهد کرد! خشم خدایان که تنها دو ماه دیگر آزاد می شود.

ثور: عشق و تندر (8 ژوئیه)

قسمت بعدی دنیای سینمایی مارول، Thor: Love and Thunder یک بار دیگر، او نوید سرگرمی در سراسر کهکشان با بازی خدای تندر و گروه شاد دوستانش را می دهد. این بار، انتقام جو یک بار دیگر به دوست دختر سابقش جین ملحق می شود، که به طور مرموزی یک گروه قدرت مشابه را پذیرفته است، زیرا آنها با تهدید جود بوچر کریستین بالسور روبرو هستند. برای دانلود فیلم Thor: Love and Thunder همراه باشید.

در حالی که تریلرها عشق و رعد و برق کمی از اشیای باارزش را نشان می‌دادند، طرفداران از هم‌اکنون بازی کریستین بیل را به‌عنوان شخصیت شرور فیلم تحسین می‌کنند و انتظار دارند سهم او در فیلم عمیق باشد. بازی در کنار احساسات منحصربه‌فرد کارگردان تایکا وایتیتی و بازیگران بازگشته از شخصیت‌های دوست داشتنی، که شامل نگهبانان کهکشان همیشه بازیگوش، عشق و رعد می‌شود، قرار است یکی از بهترین فیلم‌های فاز 4 MCU باشد.

Black Panther: Forever Wakanda (11 نوامبر)

Black Panther: Wakanda Forever دنباله فیلم اصلی سال 2018 است که مدت ها در انتظارش بودیم که یکی از موفق ترین فیلم های MCU در تمام دوران است. انتظار می رود واکاندا برای همیشه به مرگ غم انگیز چادویک بوزمن بپردازد و شخصیت جدیدی را به عنوان پلنگ سیاه برای فیلم های آینده در MCU منصوب کند.

طرفداران سال‌ها منتظر انتشار این دنباله پلنگ سیاه بودند و می‌خواندند و می‌دانستند که بالاخره به سؤالاتشان پاسخ داده می‌شود، در حالی که باید برای همیشه با T’Challa بوزمن خداحافظی کنند. با این حال، با بازگشت رایان کوگلر در کنار کل بازیگران مکمل از فیلم اول، طرفداران می‌دانند که این فرنچایز هنوز در دستان خوبی است. در حالی که تنها چند ماه از ساخت فیلم باقی مانده بود، آنها شروع به بحث در مورد صمیمی ترین جزئیات فیلم کردند، از جمله تئوری هایی در مورد اینکه واکاندا برای همیشه ممکن است یک شرور باشد.

Third Creed (23 نوامبر)

Third Creed قسمت بعدی امتیاز شرکت فرعی محبوب صخره ای است. با بازگشت مایکل جردن به نقش اصلی و ایفای نقش کارگردان قسمت دوم، سومین کرید آدونیس کرید در یک مسابقه هیجان انگیز دیگر به مصاف جاناتان میجرز خواهد رفت.

اگرچه اخبار اخیر مبنی بر اینکه راکی ​​بالبوآ به کارگردانی سیلوستر استالونه در این فیلم ظاهر نخواهد شد، برخی از طرفداران را نسبت به دنباله آینده نگران کرده است، اما این فرنچایز به جایی رسیده است که دیگر نیازی به تکیه بر فیلم های اصلی برای دستیابی به موفقیت ندارد. تنها چشم انداز جفت شدن جردن کرید در مقابل میجرز باید کافی باشد تا طرفداران مجموعه بوکس را برای قسمت بعدی سری محبوب هیجان زده کند.

آواتار: راه آب (16 دسامبر)

یکی از بهترین دنیاهای فانتزی که تا به حال بوده است در دسامبر امسال با آواتار: جاده آبی به سینماها بازمی گردد . این دنباله مورد انتظار یکی از بزرگ‌ترین فیلم‌های تاریخ، باعث می‌شود که جیمز کامرون به صندلی کارگردانی بازگردد و مجموعه‌ای را آغاز کند که شامل سه فیلم دیگر است که هر کدام سالانه اکران می‌شوند.

بیش از یک دهه پس از تصویر نماد اکران و جاده آب ، انتظارات زیادی بر دوش خود دارد، زیرا نه تنها باید به ماهیت پیشگام نسخه قبلی خود عمل کند، بلکه باید به طور یکپارچه حداقل پنج فرنچایز فیلم را خلق کند. اگرچه کار دلهره‌آوری در پیش رو دارد، اما این فیلم پر ستاره در حال حاضر به اندازه کافی تبلیغات دارد تا خود را به مخاطب عام ثابت کند و احتمالاً فراتر از وحشیانه‌ترین انتظارات آنها باشد.

شز! خشم خدایان (21 دسامبر)

پس از پاسخ مشتاقانه به فیلم اصلی 2019، Shazam! خشم خدایان او تماشاگران را با ابرقهرمان زاخاری لوی متحد می کند و در مقابل دختران اطلس شیطانی با بازی هلن میرن، لوسی لیو و ریچل زیگلر قرار می گیرد. علاوه بر این، بازگشت کل خانواده ابرقهرمانان، بیلی باتسون، برای دیدن این فیلم مورد انتظار تایید شده است.

پس از مدت‌ها انتظار عاقبت تصویر نماد ، خشم خدایان، او وظیفه ترسناکی دارد که سال تقویمی را تعطیل کند و از باکس آفیس معتبر استفاده کند. با این حال، انتظارات طرفداران از این فیلم نشان می دهد که می تواند موفقیتی حتی بزرگتر از فیلم قبلی خود داشته باشد. به عنوان آخرین گروه DCEU برای سال، خشم خدایان وعده می‌دهد که دنیای سینمایی را در مسیری جدید راه‌اندازی کند، زیرا طرفداران برای سالی که مطمئناً سال پیشگامانه 2023 است آماده می‌شوند. دانلود فیلم با زیرنویس فارسی لذت دیدن آن را دوچندان می کند.

به این آهنگ چه امتیازی می دهید؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. شمارش آرا: 0

اولین نفری باشید که به این آهنگ امتیاز می دهید.

نظرات
پی ام 30 موزیک
[ads_footer]