از سراسر وب

امروز میخواهیم در مورد سینمای محبوب کره جنوبی صحبت کنیم که طی سالها به آرامی رشد کرده و هم اکنون سبک فیلم خاص کره ای ها در ساخت فیلم و سریال ها مورد پسند بسیاری از بینندگان است.

هرکشور با توجه به فرهنگ و شرایطی که دارد سبک های مختلفی از فیلم ها را می سازد، مثلا فیلم های تاریخی بسیار در کره جواب میدهد و کارگردان ها دنیایی از ایده ها را برای ساخت این فیلم ها دارند

فیلم هایی کره‌ای که به راحتی میتوانید در کانون خانواده ببینید و پر از داستان های عاشقانه، کمدی، جنایی و جنگی است و نمونه آنها را در تلویزیون نیز شاهد بوده ایم و چنان دل پسند بینندگان ایرانی قرار گرفت.

که بعد از ترند شدن فیلم های کره ای، دوبلورها به شدت در پی یافتن این فیلم و سریال ها و دوبله ها برآمدند، حتی فیلم هایی که فاز تاریخی ندارند و ترسناک اند نیز پرمخاطب ظاهر شده اند مانند قطار بوسان که قسمت دوم آن نیز به دلیل استقبال بالا ساخته شد.

این پیشرفت در صنعت سینمایی کره یک ماحصل داشت آن هم ورود کمپانی های سرمایه گذاری بزرگ به این کشور بود که حالا شاهد آرشیو بزرگی از دانلود فیلم کره ای در سایت پربازدید جوان تی وی هستیم.

Pachinko 2022سریال پاچینکو

سریال کره ای پاچینکو (Pachinko) محصول کشور آمریکا و در ژانر درام , هیجان انگیز می‌باشد و به کارگردانی جاستین چون و کوگونادا در سال ۲۰۲۲ ساخته شده است. در سریال کره ای پاچینکو بازیگرانی چون لی مین-هو، کیم مین ها، یون یو-جونگ، جین ها، سوجی آرای، کاهو مینامی، جیمی سیمپسون، استیو سانگ-هیون نو به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلمنامه این سریال را نیز سو هیو به رشته تحریر درآورده و توسط کمپانی Media Res تولید و منتشر شد؛ همچنین پخش این سریال از تاریخ ۲۵ مارس سال ۲۰۲۲ میلادی از شبکه‌‌ +Apple TV در کره جنوبی , آمریکا و سایر کشورها آغاز می‌شود و تا ۲۹ آوریل نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

جالب است بدانید سریال پاچینکو براساس رمانی به همین نام نوشته مین جین لی در سال ۲۰۱۷، ساخته شده است؛ این رمان به دلیل بیان زیبا , آشکار نژادپرستی‌ های اساسی , تعصب و نشان دادن روابط احساسی با صمیمیت و جذابیتی خاص , بسیار مورد تقدیر قرار گرفت.

این مجموعه امیدها و آرزوهای چهار نسل از یک خانواده مهاجر کره‌ ای که با یک داستان عاشقانه ممنوعه آغاز می‌شود را به تصویر کشیده است که در تلاشی تسلیم‌ ناپذیر برای بقا و رشد , وطن خود را ترک می‌کنند.

داستان سریال پاچینکو از سال ۱۸۸۳ تا اواخر قرن اخیر روایت خواهد شد؛ هرچند موضوع اصلی رمان در سال‌های ۱۹۱۰ تا ۱۹۸۹ رخ می‌دهد؛ پاچینکو امید و رویا های یک خانواده‌ ی مهاجر کره‌ ای را در چهار نسل به تصویر می‌کشد که در تلاش برای بقا وطن خود را ترک می کنند.

سریال بازی مرکب Squid Game 2021

سریال بازی مرکب یا اسکویید گیم(Squid Game) یک مجموعه اکشن، درام، ماجراجویی، هیجان انگیز و رازآلود محصول کشور کره جنوبی به کارگردانی هوانگ دونگ هیوک است که فصل اول آن در قالب 9 قسمت در سال 2021 میلادی توسط کمپانی Siren Pictures تولید و منتشر شد.

نویسندگی این سریال را نیز هوانگ دونگ هیوک برعهده داشته و هنرمندانی چون گرگ چون، استیون فو، پل ناکائوچی، هیدئو کیمورا، دونالد چانگ، استفانی کوموره، تام چوی، برایان کیم، ریموند لی، یوجین یانگ، ریگان تو، ناتان یی و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌ اند.

سریال بازی مرکب اولین بار در تاریخ 17 سپتامبر سال 2021 میلادی توسط نتفلیکس NETFLIX در کره جنوبی، آمریکا و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی پخش گردید.

جالب است بدانید سریال بازی مرکب پس از پخش با نظرات مثبت فراوانی از سوی منتقدین و مخاطبان روبرو شد و اغلب آن‌ها بازی بازیگران و همچنین فیلمنامه را مورد ستایش قرار دادند.

فیلم دلال Broker 2022

فیلم دلال (Broker) محصول کشور کره جنوبی و در ژانر درام می‌باشد و به سازندگی و کارگردانی هیروکازو کره ایدا در سال ۲۰۲۲ ساخته شده است.

در فیلم دلال بازیگرانی چون سونگ کانگ هو، دانگ وون گنگ، بائه دونا به ایفای نقش پرداخته اند. فیلمنامه این فیلم را نیز هیروکازو کورئیدا به رشته تحریر درآورده و توسط کمپانی Zip Cinema تولید و منتشر شد.

همچنین این فیلم اولین بار در تاریخ ۲۶ می سال ۲۰۲۲ میلادی در جشنواره بین‌المللی فیلم کن Cannes Film Festival در کشور فرانسه به نمایش درآمد سپس در ۸ ژوئن توسط CJ Entertainment در سینماهای کشور کره جنوبی اکران شد و توانست به فروش تقریبی ۱۳.۵ میلیون دلار در گیشه دست پیدا کند.

فیلم دلال پس از پخش نظرات مثبت بسیار زیادی از سوی مخاطبان و منتقدین دریافت کرد به طوری که برای بازی‌ قوی بازیگران به ویژه بازی جذاب سونگ کانگ-هو، گنگ دونگ-وون و لی جی-اون، داستان جذاب، مفاهیم دلگرم کننده، فیلمنامه، جنبه‌ های فنی و همچنین شخصیت‌ پردازی‌ ها تحسین شد.

فیلم دلال پس از حضور در جشنواره‌ های بین‌المللی متعدد موفق شد برنده ۳ جایزه از جمله جایزه بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر نقش اول مرد با بازی سونگ کانگ-هو و بهترین فیلم بین‌المللی شده و نامزد دریافت ۲ جایزه دیگر نیز شود که از میان آن‌ ها میتوان به نامزدی جایزه نخل طلایی جشنواره فیلم کن برای بهترین کارگردانی اشاره کرد.

این فیلم درباره جعبه‌ای است که داخل یک کلیسا قرار گرفته و به افراد اجازه میدهد تا به طور ناشناس نوزادان ناخواسته خود را داخل آن رها کنند؛ در این میان دو دوست، نوزادانی که داخل این جعبه قرار داده میشوند را دزدیده و می فروشند؛ اما زمانی که یک مادر جوان برای برداشتن نوزادش بازمی‌گردد شرایط کاملا تغییر می‌کند.

برای دانلود نیم بها فیلم دلال می‌توانید به سایت جوان‌تی‌وی مراجعه نمایید.

فیلم پادشاهی آشین از شمال Kingdom: Ashin of the North 2021

فیلم پادشاهیآشین شمالی (Kingdom: Ashin of the North) فیلمی اکشن، درام، فانتزی، هیجان انگیز و ترسناک محصول کشور کره جنوبی به کارگردانی کیم سیانگ هون است که قبلا سریال پرطرفدار پادشاهی Kingdom 2019  را ساخته بود.

نویسندگی این فیلم که اسپین آف فصل دوم سریال پادشاهی است بر عهده کیم یون هی بود؛ فیلم پادشاهی آشین شمالی در 23 ژوئیه سال 2021 به صورت دو زبانه از سرویس ویدئویی نتفلیکس اکران شد.

در این فیلم ستارگانی همچون جون جی-هیون، بیونگ اون پارک، کیم سی آ، کیم روی-ها، کو کیو هوان و غیره به ایفای نقش پرداخته اند؛ این فیلم توسط کمپانی Baram Pictures تهیه شده است؛

ختم کلام

جوان تی وی هزاران اثر کره ای را دوبله فارسی و زیرنویس چسبیده بصورت اختصاصی آماده نموده است که میتوانید به همراه پخش آنلاین آنها را تماشا کنیدبرای دانلود فیلم و سریال های ساخت کشور کره جنوبی حتما به سایت javantv.net سر بزنید.

به این آهنگ چه امتیازی می دهید؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. شمارش آرا: 0

اولین نفری باشید که به این آهنگ امتیاز می دهید.

نظرات
پی ام 30 موزیک
[ads_footer]