از سراسر وب

در دنیای امروز موسیقی یکی از شاخه های هنری، و همچنین جزو مهمترین عوامل موثر محسوب می شود. موسیقی هم برای سازنده اش و هم برای شنونده و مخاطبش تاثیرات به خصوص خود را دارد و در دنیای امروز هر لحظه شاهد انتشار آهنگ جدیدی می باشیم و در این راستا جستجو برای  دانلود آهنگ پرطرفدار جدید، روز به روز افزایش می یابد. بنابراین هرچه آهنگی بیشتر دیده و شنیده شود،تاثیرات بیشتری را هم بر افراد خواهد گذاشت . و در این مسیر جنبه های فرهنگی اقتصادی و عمومی، موجب می شود که خواننده و یا همان سازنده قطعه، برای اینکه کارش بیشتر شنیده شود،دست به هر کاری بزند. که این تلاش بسته به شخصیت فردی خواننده، می تواند محدود و یا بدون محدودیت باشد. حال برخی از عواملی که موجب پرطرفدار شدن موسیقی می شود را بازگو می کنیم؛

اولین و مهمترین عامل مخاطب می باشد

لذت بردن و دلنشین بودن آهنگ برای شخص مخاطب از عوامل محبوبیت رنگ محسوب می شود.مخاطب به خاطر اینکه موثرترین عامل در جهت انتشار و بیشتر شدن آهنگ است، در رده اول توجهات یک خواننده قرار می گیرد. همچنین به خاطر دسترسی محدود مخاطبان به شبکه های اجتماعی برنامه های مختلف، خوانندگان ایرانی معمولاً تمرکز خود را روی شبکه اجتماعی مجازی مثل اینستاگرام قرار می دهند. اما در خارج از ایران موزیک و موزیک ویدیو ها هم در رسانه هایی به غیر از اینستاگرام مانند اپل موزیک، اسپاتیفای،یوتیوب،تبلیغ و منتشر می شوند.

زیبایی و ارزش هنری موسیقی

هر چقدر ترانه‌سرایی و آهنگسازی یک موزیک،پر قدرت و جذاب تر باشد،زیبایی و ارزش هنری آن افزایش پیدا میکند و همین امر موجب می شود که مخاطب با آن ارتباط قوی تر و بیشتری برقرار کند. موسیقی که زیبا باشد و گوش نوازی آن هم  بیشتر باشد،پتانسیل بیشتری را برای شنیده شدن دارد و راه را برای مسیر تبلیغات آسان تر می کند. زیرا هر چقدر که یک موزیک تاثیر بیشتری بر روی احساسات شنونده بگذارد، ماندگار تر می شود و همچنین بیشتر اشتراک گذاری می شود.

پس عامل نخست دست به دست شدن آهنگ و جذب شدن مخاطب به سوی آن می باشد ،حال اگر عامل بعدی یعنی زیبایی آهنگ ها هم بر آن افزون شود،نتیجه موزیکی می شود که از فردی به فرد دیگر به اشتراک گذاشته می شود که در عین حال ، زیبا و احساسی هم شناخته می شود.در چنین موقعیتی اثر ساخته شده شانس خیلی بیشتری برای قرار گرفتن در رده آهنگ های پرطرفدار دارد.

به این آهنگ چه امتیازی می دهید؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. شمارش آرا: 0

اولین نفری باشید که به این آهنگ امتیاز می دهید.

نظرات
پی ام 30 موزیک
[ads_footer]