از سراسر وب

گیتار یکی از همه کاره ترین، شناخته شده ترین و محبوب ترین سازهایی است که تاکنون اختراع شده است. این یکی از پایه‌های اصلی کنسرت‌های راک، جشنواره‌های موسیقی، آتش‌سوزی‌ها و گوشه‌های خیابان در سراسر جهان است. گیتار به لطف محبوبیت موسیقی جاز، کانتری و راک در دهه 1900 واقعاً از محبوبیت بالایی برخوردار شد، اما چقدر درباره گیتار شگفت انگیز می دانید؟

اگر زیاد نیست، پس به خواندن ادامه دهید تا این حقایق جالب در مورد گیتار را کشف کنید که شما را شگفت زده می کند! از گران‌ترین گیتار جهان گرفته تا بلندترین گیتار، همه آن‌ها را در این لیست عالی پوشش می‌دهیم. باماهمراه باشید . همچنین میتوانید با پیوستن به ما از معروفترین آهنگ های خوانندگان زن لذت ببرید…

چقدر در مورد گیتار می دانید؟

برخی از بزرگترین نوازندگان تمام دوران نوازندگان فوق العاده گیتار بوده اند. به الویس پریسلی، بادی هالی، جیمی هندریکس، جان لنون و کرت کوبین فکر کنید.  گیتار نیز قابل حمل و نسبتا ارزان است، به این معنی که بسیاری از مردم می توانند یک گیتار را بخرند و نواختن را یاد بگیرند. در واقع این همان چیزی است که باعث محبوبیت گیتار شده است! شما واقعاً نمی توانید پیانو را بچرخانید ، می توانید؟ با یک گیتار فقط آن را به پشت خود می بندید و به جایی می روید که باد شما را می برد.

در حالی که می گوییم گیتار مقرون به صرفه است، همچنین خواهیم آموخت که گیتارهایی وجود دارد که میلیون ها دلار ارزش دارند.پس آماده شوید تا با ما همراه شوید و در اعماق دنیای گیتار افسانه ای کاوش می کنیم!

برخی از حقایق جالب درباره گیتار

1. ساز با اصل اسپانیایی

گیتار مدرنی که امروزه می شناسیم اولین بار در قرن شانزدهم در اسپانیا کامل شد. گیتار اسپانیایی که با نام گیتار کلاسیک نیز شناخته می‌شود، به دلیل فنی بودن و صدای ملایم خود با تمرکز کمتر بر روی ضربه زدن و تمرکز بیشتر بر روی کندن، شناخته شده است.

2. قدیمی ترین گیتار

اگر صحبت از یک ساز زهی ساده برای چیدن و نواختن باشد، اولین گیتارها مربوط به هند و ایران در حدود 4000 سال پیش هستند!  قدیمی ترین گیتار دست نخورده ای که امروزه می توانید ببینید در قاهره مصر به نمایش گذاشته شده است. این گیتار در دربار فرعون مصر ملکه هاتشپسوت نواخته می شد . این آهنک یکی از قدیمی ترین آهنگ های خوانندگان زن بود.

3. تاریخچه انتخاب گیتار

پیک گیتار که به عنوان یک پلکتوم نیز شناخته می شود، در دهه 1920 با ظهور موسیقی جاز و کانتری رایج شد. با این حال، نسخه هایی از این انتخاب از زمان… حدس زدید، مصر باستان وجود داشته است. کلنگ های باستانی شامل خارپشت و تکه هایی از لاک لاک پشت بود.

4. بیایید در مورد رشته ها بیاموزیم

در حالی که بیشتر ما با گیتار کلاسیک 6 سیم آشنا هستیم، سیم های 12، 10، 8 و 7 نیز بسیار رایج هستند. ریسمان‌ها امروزه از نایلون یا فولاد ساخته می‌شوند تا صدایی شفاف ایجاد کنند.

اما در اینجا یکی از حقایق جالب در مورد گیتار وجود دارد که باید به خاطر بسپارید: اولین سیم ها از روده حیوانات ساخته شده بودند! کمی منزجر کننده است، درست است؟

5. گیتار چقدر محبوب است؟

محبوب ترین ساز باید گیتار باشد، درست است؟ خوب، در واقع، گیتار دومین محبوب ترین گیتار پس از پیانو است.  گیتارها به دلیل تحرک و قیمتشان محبوبیت زیادی پیدا کردند. حمل گیتار بسیار آسان تر از پیانو است! تخمین زده می شود که 50 میلیون نوازنده گیتار در سراسر جهان وجود دارد. ما برای شما لیستی از معروفت ترین آهنگ های خوانندگان زن ایرانی را جمع آوری کردیم ک توسط بهترین نوازندگان نواخته شده، به سایت ما حتما مراجعه کنید.

به این آهنگ چه امتیازی می دهید؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. شمارش آرا: 0

اولین نفری باشید که به این آهنگ امتیاز می دهید.

نظرات
پی ام 30 موزیک
[ads_footer]