از سراسر وب

برای خرید اسپیکر اصل و باکیفیت در انواع مختلف، مرکز تخصصی صوتیران یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن برای خرید خواهد بود.

این روزها هر جا که قدم می‌گذاریم، آهنگ یا صدایی در حال پخش است؛ فرقی نمی‌کند بیمارستان باشد یا سالن ورزشی، در بسیاری از مکان‌ها استفاده از اسپیکر ضروری است. اسپیکرها از جمله تجهیزات صوتی بسیار پرکاربرد هستند که شرکت‌های تولیدکننده، این محصولات را در مدل‌های متنوعی تولید می‌کنند؛ از اسپیکرهای بزرگ و پرقدرت برای مراکز و سالن‌های بزرگ گرفته تا اسپیکرهای کوچکی که حتی در کیف نیز جا می‌شوند. بنابراین بحث خرید اسپیکر باکیفیت و اصل اهمیت بالایی دارد و شما باید برای تهیه انواع اسپیکر از مرکزی معتبر و مطمئن خرید کنید. در ادامه در مورد این تجهیز صوتی و انواع آن اطلاعات بیشتری ارائه خواهد شد و همچنین صوتیران نیز به عنوان مرکزی معتبر و تخصصی در این زمینه برای خرید معرفی می‌شود.

اسپیکر چیست و چه کاربردهایی دارد؟

اسپیکرها تجهیزاتی هستند که باعث می‌شوند صدا با بلندی و کیفیتی مد نظر در محیط پخش شود. امروزه از خانه گرفته تا مراکز تجاری با انواع این اسپیکرها روبرو می‌شویم و کاربرد آن‌ها مختص مکان و محل خاصی نیست و حتی افراد ممکن است برای خود اسپیکر شخصی نیز تهیه کرده و از آن استفاده کنند.

اما تنوع محصولات در این بخش به دلیل تقاضای بالای مشتریان، ممکن است باعث شود که ندانید کدام مدل با کدام مشخصات بیشتر به کارتان خواهد آمد. به همین دلیل در ادامه ما به معرفی دسته‌بندی انواع اسپیکرها می‌پردازیم و اگر شما به خرید این تجهیز نیاز دارید، با بررسی این دسته‌بندی می‌توانید گزینه مطلوبتان را انتخاب کنید. البته توجه کنید که پیش از هر چیزی باید نیازتان را مشخص کرده و تعین کنید که اسپیکر را برای چه کار و چه مکانی می‌خواهید.

اگر برای محیطی بزرگ و با مساحت بالا اسپیکر لازم دارید، قطعا باید به سراغ مدل‌های پرقدرت و با قیمت بالا بروید؛ اگر برای خانه نیاز به این تجهیز دارید، اسپیکرهای خانگی را مورد بررسی قرار دهید و اگر هم کاربرد شخصی مدنظرتان است، باید مدل‌های کوچک و جذاب جدید را بررسی کنید.

اسپیکر بدون‌سیم و باسیم

اسپیکرها در دسته‌بندی کلی به دو نوع بی سیم و باسیم تقسیم می‌شوند. اسپیکر باسیم برای فعالیت‌هایی که نیاز به جابه‌جایی دائم اسپیکر وجود ندارد، گزینه بهتری خواهد بود و حتی می‌توانید با پرداخت هزینه کمتر، گزینه بهتری انتخاب کنید. اما اسپیکرهای بدون سیم نوع جدیدتری هستند که از طریق بلوتوث یا وای فای امکان پخش صدا در محیط را فراهم می‌کنند.

نوع بدون سیم در بازار فعلی مدل‌های متنوعی دارد و هم اسپیکرهای بزرگ و قدرتی به شکل قابل‌حمل وجود دارند و هم انواع کوچک آن به شکل بی‌سیم عرضه می‌شوند. این که کدام مورد را انتخاب می‌کنید، به سلیقه و نیازتان بستگی دارد؛ اما صوتیران بهترین و باکیفیت‌ترین انواع اسپیکر را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

اسپیکر اکتیو و پسیو

در دسته‌بندی دیگر می‌توان اسپیکرها را به دو نوع اکتیو و پسیو تقسیم کرد. اما فرق این دو مدل چیست؟ اسپیکر یا باند اکتیو، درون خود آمپلی فایر و تقویت‌کننده دارد که به همین دلیل نیازی به تهیه آمپلی فایر مجزا وجود نخواهد داشت. چنین اسپیکرهایی به دلیل هماهنگی بیشتر اسپیکر با آمپلی فایر، صدایی واضح و شفاف را پخش می‌کنند.

اما نوع پسیو نیاز به تقویت‌کننده خارجی دارد و به همین دلیل، باید تقویت‌کننده را خودتان تهیه کنید. برای دستیابی به صدایی ایده‌آل و واضح کار نسبتا سخت‌تری برای هماهنگی بین اجزا دارید. این نوع اسپیکر بیشتر برای کاربردهای خانگی به کار گرفته می‌شود.

دسته‌بندی اسپیکر بر اساس کاربرد

در انتها اسپیکرها را می‌توان با توجه به کاربردشان هم دسته‌بندی کرد. اسپیکر خانگی همانطور که نامش مشخص است، کاربردهای خانگی دارد. این نوع اسپیکر با اتصال به تلویزیون، صدایی بلندتر و باکیفیت‌تر را ارائه می‌کند که باعث می‌شود مخاطب هنگام تماشای فیلم‌ها و انواع محتوای تصویری لذت بیشتری ببرد.

اسپیکرهای شخصی، اسپیکرهای کامپیوتر و اسپیکرهای بزرگ قابل حمل دیگر انواع اسپیکرها هستند که هر کدام مخاطبان و مشتریان خاص خود را دارند. همچنین برای سالن‌ها و مکان‌های وسیع اسپیکرها با حجم و قدرت بسیار بالا نیز وجود دارند که بتواند تمام منطقه مد نظر را پوشش داده و صدا را به طور کامل در محیط پخش کند. برخی اسپیکرها نیز با نصب روی دیوارها یا سقف در مکان‌هایی همچون بانک‌ها، مدارس، پاساژها و … کاربرد دارند. نصب و راه‌اندازی چنین اسپیکرهایی نیاز به کمک فردی متخصص دارد. وب‌سایت صوتیران نصب انواع اسپیکر و سایر تجهیزات صوتی مورد نیاز شما را بر عهده می‌گیرد.

صوتیران مرکز خرید انواع اسپیکر باکیفیت و اصل

اگر این سوال را دارید که حال اسپیکر مد نظرتان را باید از کدام مرکز تهیه کنید، ما بدون شک مرکز تخصصی و مهندسی صوتیران را به عنوان ارائه‌کننده انواع تجهیزات صوتی معرفی می‌کنیم.

این مرکز با سال‌ها سابقه، بهترین مدل‌ها از برندهای مطرح بازار را با قیمتی مناسب و خدمات پس از فروش عالی به مشتریان ارائه می‌کند. همچنین علاوه بر فروش انواع اسپیکر، کلیه خدمات مربوط به نصب و تعمیرات تجهیزات صوتی را نیز در دستور کار خود دارد. کافی است به وب سایت این مرکز فروش مراجعه کرده و از محصولات متنوع و خدمات عالی آن‌های بهره‌مند شوید.

جمع‌بندی

اسپیکر تجهیز صوتی پرکاربردی است که ممکن است هر فرد و هر مجموعه‌ای به آن نیاز پیدا کند. اینکه انواع اسپیکر را باید از کجا تهیه کرد بحث مهمی است؛ چرا که فروشگاه‌ها و مراکز متفرقه زیادی وجود دارند که محصولات درجه دو و بدون کیفیتی را به مشتریان ارائه می‌دهند.

مرکز تخصصی صوتیران، با سابقه طولانی در این حوزه بهترین مرکز برای خرید انواع تجهیزات صوتی از جمله انواع اسپیکر است. شما با مراجعه به صفحه اصلی وب سایت این مجموعه، می‌توانید از خدمات ویژه و محصولات بسیار متنوع و درجه یک آن‌ها دیدن کرده و در صورت نیاز خرید کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه‌های ارتباطی موجود، با کارشناسان صوتیران در ارتباط باشید.

منبع: https://soatiran.com/

به این آهنگ چه امتیازی می دهید؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. شمارش آرا: 0

اولین نفری باشید که به این آهنگ امتیاز می دهید.

نظرات
پی ام 30 موزیک
[ads_footer]