از سراسر وب

موسیقی رپ تجسم ژانر هیپ هاپ است و پایه اصلی آن را تشکیل می دهد.  موسیقی رپ از کجا آمده است؟ این ژانر از باندهای خیابانی طبقه کارگر سرچشمه می گیرد و به عنوان پایه اصلی فرهنگ آمریکایی آفریقایی تبار در نظر گرفته می شود. این ژانر در واقع یک ژانر موسیقی مردمی است که از محله‌های کارگری سرچشمه می‌گیرد، این ژانر با رمز و راز و کلیشه‌های نادرست پوشیده شده است و هنرمندان را از پریدن به صحنه رپ محتاط می‌کند. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا به بررسی تسلط بر هنر رپ بپردازیم . همچنین میتوانید با پیوستن به ما از آرشیو آهنگ جدید پارسیانه نیز لذت ببرید.

با این حال، همانطور که صحنه رپ به موفقیت های اصلی جدید رسیده است، به لطف رپرهایی مانند امینم، ثابت شده است که موسیقی بر اساس اصل و نسب یا پیشینه تبعیض قائل نمی شود و همیشه به سمت استعداد می رود. این بدان معنا نیست که نوازندگان باید سبک موسیقی را بدون احترام به پیشینه ژانر انتخاب کنند.

برخی از نوازندگان نیز ممکن است این جنبه را در موسیقی خود بگنجانند، همانطور که امینم با ارجاع به نژاد خود انجام می دهد و به خریداران موسیقی سفید اجازه می دهد با او ارتباط برقرار کنند. موسیقی رپ از یک ژانر منحصراً آفریقایی آمریکایی دور شده است.

حتی در فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی نیز به تصویر کشیده می‌شود و باعث می‌شود خواننده‌های رپ از سرتاسر جهان به تحسین در این ژانر دست یابند و موانع نژادی اطراف آن را از بین ببرند.

موسیقی رپ از کجا آمده است؟

در اواخر دهه 1970 و 1980 در محله های آفریقایی آمریکایی، ناگهان وارد صحنه شد. سپس با ظهور هنرمندان جدید به سبک های مختلف اقتباس شد.

ساختار رپ چیست؟

موسیقی رپ چگونه به وجود آمد؟ چه کسی رپ را بدون ساختار مشخص برای آن اختراع کرد؟ خوب معلوم است؛ رپ یک نوع سیستم اساسی دارد. موسیقی رپ از قافیه و الگوهای ریتمیک پیچیده استفاده می کند.

وقتی نوازندگان برای نوشتن یک رپ می نشینند، چیزهای زیادی وجود دارد که باید آنها را در نظر بگیرند تا مطمئن شوند که آیات رپ آن ها مطابقت دارد و از نظر زیبایی شناختی دلپذیر است. یکی از جنبه های اساسی این امر، دستگاه های ریتمیک و امضاهای زمانی است که عروض را طبیعی نگه می دارد.

آهنگ‌های رپ معمولاً از چهار ضرب در نوار استفاده می‌کنند و از یک عبارت چهار میله پیروی می‌کنند. مقدمه شامل ضرب‌های دستگاهی است که اغلب با فری استایل رپر آمیخته می‌شود. رپر ریتم و ساختار پایه را از نزدیک در طول شعر دنبال می کند و در شروع هر تکرار حس تغییر ریتم را به شما می دهد. شما با گوش دادن به انواع آهنگها که در سایت https://parsiane.ir// برای شما آماده سازی شده میتوانید به درک بهتری از تغییر ریتم برسید.

پس از تعداد معینی تکرار، رپر آیه را پایان می‌دهد و به گروه کر هدایت می‌شود. گروه کر به آیه بعدی هدایت می‌شود و تا پایان ادامه می‌یابد.بخش بیرونی اغلب ضربات سازهای مقدماتی را با محو شدن موسیقی تکرار می کند. رپر می تواند در این بخش عبارات پایانی را بیان کند.

هنر رپ بسیار متنوع است که نمی‌توان آن را در یک سبک موسیقی، از جمله هیپ هاپ و عناصر موسیقی معاصر، دسته‌بندی کرد. اکنون در اکثر آهنگ‌های پاپ نیز اقتباس شده است و آن را به یک ژانر بسیار متنوع تبدیل می‌کند.

الهام در پشت ریتم

یک رویکرد اساسی برای قافیه سازی این است که آخرین کلمه هر جمله شبیه به نظر برسد. بنابراین، یک عبارت واحد در طول یک نوار به پایان می رسد و چهار کلمه قافیه در هر تکرار ارائه می دهد. این یک راه عالی برای شروع ترکیب ریتم های ساده است، اما نباید در رپ های جدی بیش از حد از آن استفاده کرد، در غیر این صورت ممکن است صدای رپ را بیش از حد تکراری و کسل کننده کنید.

ساختار قافیه ضروری است، اما هنگامی که بر این جنبه تسلط پیدا کردید، حتی می توانید قافیه های میانی را در شعر خود بگنجانید یا در حین نواختن بر روی امکانات مختلف غزل، قافیه های نیمه قافیه و آلتراسیون را اضافه کنید.

موضوع رپ به اندازه ریتم و ضرب اهمیت دارد. بهترین پسران رپ بیانیه ای قوی درباره یک رویداد یا دیدگاه یک شخصیت بیان می کنند. بحث و جدل همیشه رپ را احاطه کرده است، اغلب به دلیل اشعار، بنابراین این ژانر اغلب از دریچه منفی دیده می شود. با این حال، بحث و جدل به فروش می رسد، و بدنام بودن رپ به آن کمک کرده است که در بین جوانان جذابیت پیدا کند. سوالی که اکنون به ذهن خطور می کند این است: چه کسی موسیقی رپ را اختراع کرد، اگر هیچ قالبی وجود نداشت؟ خوب، همه چیز از طریق آزمایش شعر گفتاری شروع شد.

مانند یک گیتاریست تمرین کننده که این حرفه را با بازآفرینی آثار کلاسیکی مانند Smoke On The Water می آموزد، بیشتر رپرها با الهام گرفتن از قافیه های محبوب هنرمندان مورد علاقه خود شروع می کنند. با گذشت زمان، زمانی که ریتم و ساختار قافیه ها را فهمیدند، می توانند با ابیات خود منشعب شوند. موسیقی رپ از شکل اصلی خود در اوایل دهه 1980 فاصله زیادی داشته است و به زیر ژانرهای مختلف منشعب شده است.

مبتکر واقعی هنوز نامگذاری نشده است. بنابراین، هنوز بحث در مورد اینکه چه کسی این ژانر را اختراع کرده است، باقی مانده است.  برای کسب اطلاعات بیشتر و همینطور دسترسی به جدیدترین آهنگ ها در سایت پارسیانه به ما بپیوندید

به این آهنگ چه امتیازی می دهید؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. شمارش آرا: 0

اولین نفری باشید که به این آهنگ امتیاز می دهید.

نظرات
پی ام 30 موزیک
[ads_footer]